Kohti kotia

South America » Peru » Lima
May 13th 2011
Published: May 15th 2011

Paluulento lähti klo 11.50. Kentällä piti olla kolme tuntia ennen koneen lähtöä. Herätys oli klo 6.20 ja taksi oli tilattu tulemaan klo 8. Ehdimme syödä omia eväitämme: hostellin aamupalaa ei ollut vielä niin aikaisin. Kyyti oli muuten luotettavan oloinen, mutta polttoaineen merkkivalo vilkkui koko ajan. Päästiin silti perille. Hyvä oli tulla ajoissa, koska matkaselvitysjono piteni jälkeemme. Kentällä oli kallista, eikä siellä tullut syötyä paljon.

Olimme tulleet chileläisellä Lanilla; palasimme espanjalaisella Iberialla. Lan kyllä päihitti Iberian selvästi. Lanilla oli tarjolla valittavaa viihdettä - Iberialla ei. Lanin paketissa oli tarjolla silmälappu ja korvatulpat - Iberialla ei. Perille silti päästiin. Nukuttua ei juuri tullut, koska edessämme istui pari puolalaista, ja heidän maanmiehiään tuli pariin otteeseen siihen käytävälle juomaan ja juttelemaan.

Tot: 0.101s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb