Onze nieuwe blog

Peru's flag
South America » Peru » Lima » Lima » Lima
August 1st 2010
Published: August 1st 2010

Dit is dus onze nieuwe blog. We zijn veranderd omdat we hier ongelimiteerd foto's op kunnen plaatsen.
De foto's zijn ook gelijk toegevoegd.

Sorry voor het ongemak.

Liefs,

Debora en Mathieu

Plaza Grau 1Plaza Grau 1
Plaza Grau 1

Rally start bij het stoplicht. 8 banen breed op de rotonde
Ouwe bus Ouwe bus
Ouwe bus

Heel normaal zo'n oude bus
Tour de LimaTour de Lima

Plaza Grau 7Plaza Grau 7
Plaza Grau 7

Tour de lima

reactie
Wat een avontuur. Ben benieuwd naar de foto,s van de woestijn. Mathieu je haar laten groeien is leuk maar nu moet je naar de kapper anders moet je op de terugvlucht een stoel bij boeken je bent dan te breed. Hier gaat alles z,n gangetje iedere morgen opstaan en dan rennen naar de computer om te kijken of er weer een verhaal is leest fijner dan de krant. Dikke kus petra.

camera
Watje!!! Er zit een knop op die camera gemerkt met AUTO. Kun je mooie foto's mee maken tijdens zonsondergang. Lukte ook op Hawaii. Groetjes

foto's
leuk dat je nu meer foto's kan laten zien. jeetje wat een andere wereld he?

Hoi vakantiegangers,
Leuke foto's hoor. Wat een uitzicht op de rivier vanuit de lucht, je kan de rivier goed zien zeg. Die zal wel breed zijn, vanaf de grond. Met z'n allen vooraan bij die rotonde, heel bijzonder. En dan het uitzicht vanaf het dakterras, ook leuk, het is net Frankrijk met al die draden door de lucht :-). Debora verveel je je al???? (geintje) Je vriend (lama) is erg leuk. Is dat je nieuwe huisdier? Mathieu hoeveel gel gebruik je nou voor zo'n haardos? Veel liefs en mucho placer junto. XX
4th August 2010

Hallo luitjes Leuke foto,s van Peru Hebben jullie al cavia op de menukaart gezien? Hier regenachtig weer en lage temperatuur Ik hoop dat jullie trip naar eilanden de moeite waard was
17th August 2010

pokkehandtas
ha jongelui, geweldig wat jullie doen daar in verwegiestan, ter herenering ger zegt tegen mij pokkehandtas en ik noem je vader hiwata, heb je gehoord dat hij tegenwoordig motormuis is, hij was voor je moeder, niet dus, ik hoop dat jullie het daar goed naar de zin hebben en heel veel beleven, ik ga jullie vast en zeker volgen en hoop af en toe iets te zien van jullie avonturen te zien anders hoor ik het wel van moeder petra, groetjes van nel en hans leendertse uit een heeel nat dordt. doei

Tot: 0.063s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.0388s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb