Fascinerende Inca bouwwerken

South America » Peru » Cusco » Sacred Valley
September 30th 2010
Published: October 30th 2010

Hallo allemaal, Jullie hebben er deze keer extra lang op moeten wachten. Maar hier is hij dan toch eindelijk, ons volgende blog. En extra lang dit keer. Cusco, we konden er geen genoeg van krijgen. De heerlijke cafetjes en restaurantjes, de pleintjes en de kerken. Na nog een paar dagen rondhangen in deze bijzondere stad zijn we op pad gegaan naar de Valle Segrada, ofwel de Heilige Vallei. Hier zi... Read Full Entry

Photos are below

31st October 2010

Waw jongens! Machu Pichu is een van de plekken waar ik altijd al naar toe heb gewild, maar nu ik de foto´s zie heb ik er nog meer zin in. Echt geweldig! En Roeland, wat een stoere tattoo, hoe is dat gegaan? Hebben ze daar een traditionele wijze om ze te zetten of gewoon net als in Nederland met een trilmachine? En de pijn viel dat mee of tegen, ik kan me nu niet herinneren of je al een tatto had. Mijn reis plannen zitten voorlopig in de ijskast of koelkast of hoe je het ook zegt!!!) Vooral omdat ik 5 maanden zwanger ben (onverwacht cadeautje), en moet zeggen dat ik er meer van geniet dan dat ik zelf had verwacht. Dit was het voorlopig, groetjes en blijf die geweldige fotos maken, ik moet er elke keer van watertanden (kan dat bij foto's?) Gr Aida
3rd November 2010
Salvador Dali?

Dali !
Dit is beslist een Dali ! Of zijn inspiratie bron. Goed gezien !
12th November 2010

Prachtig
Alweer een fantastisch verhaal. Je krijgt zelf zin om er naar toe te gaan. Dat is ook wat ik altijd wilde, maar waar het nog niet van is gekomen. Maar het kan altijd nog en als ik het zo lees is het een aanrader. Wat goed dat je het spirituele nog voelt daar. Blijf zo genieten en ik kijk al uit naar jullie volgende verhaal. Knuffel
10th March 2011
Het resultaat

Nice!
I got my chakana tattoo about four months ago. Your tattoo looks amazing!

Tot: 0.084s; Tpl: 0.018s; cc: 9; qc: 21; dbt: 0.0518s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb