Ausangate - trekking

Peru's flag
South America » Peru » Cusco » Cusco
July 26th 2007
Published: August 5th 2007

2 paarden, arriero (horseman) en zijn zoon(11 jaar), 2 belgen…

5 dagen boven 4000m. 2 passen van 5000m. Hartkloppingen. Verbrande oren. Sneeuwblindheid. Riviertjes die bij nacht bevriezen.
Donkergeblaakte kinderen die om snoepjes komen vragen, maar tevreden moeten zijn met een potlood en een stickerke.
Onwaarschijnlijke vergezichten, die om de haverklap opnieuw verbazen. Hoge spitse bergen bedekt met eeuwige gletsjers.
Alpacas, vicuñas, llamas, vizcochas (zoek ze maar eens op in google)...
Culinaire hoogstandjes van Katrijn met 3 ingredienten.
Ontelbare lagunas in verschillende kleurschakeringen. Verkwikkende warmwaterbronnen om het stof in af te spoelen.

Het avontuur rond het Ausangatemassief is er 1 om in te lijsten.

We zijn opgewarmd voor Bolivia en vertrekken morgen naar het Titicacameer.

Groetjes vanuit Cusco.

Katrijn en Steve

Quechua - kinderenQuechua - kinderen
Quechua - kinderen

bedelend om snoepjes

26th July 2007

Trouwen???
Jama how geen gezever he! Hoe zit dat hier eigenlijk met al dat trouwen? De Steve heeft precies nen drink te weinig gegeven op 't werk!
26th July 2007

Bangelijk
Ja Stevo en Katrijn, jullie zien en beleven weeral bangelijke dingen en wij kunnen een beetje meegenieten en watertanden. Trek maar veel mooie fotos het zullen misschien de laatste zijn van die ?eeuwige? Gletsjers die smelten. Het ga jullie goed geniet ervan en tot volgende blogs. Greetz Dick
27th July 2007

Sjieke bille
Heel mooie foto's... ben beetje jaloers. Het is allesinds iets heel anders dan de slechtse Belgische zomer in jaren... Nog veel plezier in Bolivia, en hopelijk zie je daar meer titi dan caca aan dat meer...
27th July 2007

Hmmmm... Tietiekaka...
¡Hola cabrones! Mooi mooi, kijk eens aan... Machtige foto's die mij hier doen kwijlen achter mijn computer. Neen, voor 1 keer is het niet door een bloot vrouwmens op 1 of andere "under 18 not allowed" - website en het komt ook niet door jullie schone koppekes maar door die schone natuur. Prachtig! Mijn volgende bestemming ligt al vast. Peru, here I come... Amuseert under nog!!! Hasta luego... El Bilio formerly known as Guilio
28th July 2007

Hmmmm... Tietiekaka...
Mooi mooi, kijk eens aan... Ik zit hier te kwijlen bachten mijne computer! En dees keer ist niet van een bloot vrouwmens op 1 of andere "under 18 not allowed" vette website en tis ook niet van junder schone koppekes... Neen echt waar: machtige foto's! Mijn volgende bestemming ligt vast: Peru, here I come... 't Amusement verder! Hasta luego cabrones... El Bilio formerly known as Guilio

Tot: 0.192s; Tpl: 0.015s; cc: 22; qc: 86; dbt: 0.0986s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb