Blogs from Casma, Ancash, Peru, South America

South America » Peru » Ancash » Casma November 11th 2010

Rano, tak ako sme planovali den predtym, sme vstali o siestej, dobalili posledne veci a zobrali si taxik na autobusovu stanicu. Nas dnesny ciel bol Sechin pri malom mestecku Casma do ktoreho nejazdi priama linka a preto sme museli vystupit v Chimbote a odtial si zohnat colectivo. V autobuse sme sa uplnou zhodou okolnosti dali do reci s pani, ktora do Casmy isla tiez a je bratranec vlastnil collectivo. Hotel sa nam tiez podarilo najst bez problemov a len sme zhodili batohy a vybrali sa do Sechinu, vzdialeno od Casmy len 5 km. Obidvaja sme sa vsak zhodli ze to bolo pomerne sklamanie a cakali sme viac. Cele miesto vyzeralo ze uz ma casy najvacsej slavy za sebou, neupravene a archeologicke vykopy nedokoncene. Nakoniec nas na celom komplexe zaujalo obrie hniezdno, ktore si vcely vybudovali priamo ... read more
z Trujilla/from Trujillo
na ceste do Sechinu/on the way to Sechin
Sechin sam/Sechin itself

Tot: 0.034s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 12; dbt: 0.0109s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 996.4kb