Oh zo mooi Galapagos....

South America » Ecuador » West » Puerto López
August 14th 2010
Published: August 14th 2010

Wauw, de Galapagos....wat een bijzondere plek is dat!! En ja, er zijn veel toeristen en sommigen denken soms net even toch wat dichterbij een dier te gaan staan dan de regels voorschrijven, maar over het algemeen loopt iedereen netjes volgens de parkregels over de paden op deze paradijselijke eilanden! Gelukkig weten we tegenwoordig beter dan in Darwin´s tijd op welke manier we de natuur daar het... Read Full Entry

Photos are below

15th August 2010

Geweldig!
Ha Afke, WAUW! Weer met veel plezier je blog gelezen, je hebt echt een hele mooie vakantie gehad... Een goede terugreis gewenst! Groetjes, Marije
15th August 2010

Hoi Afke, Het ziet er allemaal weer prachtig uit. Wat is dat genieten zeg al die dieren op zo'n korte afstand. Wat een bijzondere reis heb je weer gemaakt. Geniet nog van je laatste dag in Quito. Hier mag ik morgen weer aan het werk. Goede reis terug en hoor de andere verhalen later wel. groetjes Baukje
17th August 2010

evenaar
Als je dan toch in de buurt bent... Ik kan het me maar moeilijk voorstellen dat je tussen al die dieren loopt, die ik alleen maar op tv heb gezien. Dat moet een geweldige ervaring zijn. Je zal na deze reis wel vakantie nodig hebben om alle indrukken te verwerken. Gelukkig heb je de foto's nog!
27th August 2010

heb net al je verhalen gelezen. te gek weer. tot morgen!

Tot: 0.308s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 66; dbt: 0.0991s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb