Dag 19: van Galapagos Islands, via Guayaquil naar Quito

South America » Ecuador » Galápagos
April 28th 2007
Published: April 28th 2007

Dag Galapagos eilandenDag Galapagos eilandenDag Galapagos eilanden

Afscheid van de Galapagos eilanden. Het was een fantastische week!
Vandaag staat in het teken van reizen: tassen inpakken, uitchecken Mistral II, met panga naar de wal, met de bus naar de luchthaven van Baltra, Greg die voor ons incheckt bij Icaro luchtvaartmaatschappij.
En dan wachten totdat we het vliegtuig inkunnen. Gelukkig is er niemand in de VIP lounge dus daar hebben we samen met Matt gewacht, en wachten maakt dorstig dus ook nog een biertje erbij.
Om 2 uur kunnen we instappen. De vlucht gaat van Galapagos naar Guayaquil (2 uur vliegen plus 1 uur tijdsverschil, dus aankomst is 5 uur) en dan van Guayaquil naar Quito, waar we om half 6 ´s avonds landen. Met de taxi naar ons hotel Cafe Cultura, snel de tassen in de kamer zetten en naar het Italiaans restaurant Le Arcate gegaan waar we heerlijk hebben gedineerd bij de open haard.
Na deze inspannende dag vroeg onder de wol, welterusten en tot morgen.

21st June 2007

Leuk!
He Silvia en Dirk, Mooi reisverslag, ziet er prachtig uit. Ik had het verhaal al van jullie gehoord, maar de foto's maken het compleet. Gaaf duiken daar bij de Galapagos, ik ga toch maar sparen om volgende keer mee te kunnen. Groet, Taco

Tot: 0.13s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 60; dbt: 0.0712s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb