Columbia & Ecuador - Nyolcadik nap - Az igazi semmittevés


Advertisement
Colombia's flag
South America » Colombia
February 27th 2023
Published: March 2nd 2023
Edit Blog Post

Hát ez az a nap amikor az égvilágon semmi nem történt és ezt már nagyon vártuk.

Reggel bementünk reggelizni Mocoa-ba, aztán miután hazajöttünk, csak a függőágyban heverésztünk, beszélgettünk és készültünk a másnapi ceremóniára földanyával.



Talán annyi érdekesség, hogy bár volt nálunk pénz, mégsem jutottunk hozzá olyan simán, mivel nekem USD-m volt, de egész Mocoa-ban nem találtunk egy helyet sem ahol beváltottak volna nekem. Még a nemzeti bankban is azt mondták, hogy itt a városban nem fogunk találni olyan helyet ahol be tudjuk váltani. Egy helyen kérdezték meg, hogy mennyit szeretnék váltani és mondtam, hogy 200usd-t, teljesen elképedtek, hogy annyit biztosan nem tudnak… :O





Kristófnak meg bankszámlán volt és egyik kártyáját sem fogadta el az automata. Ott ahol én ugyanolyan Revoluttal simán tudtam felvenni, végül az ügyfélszolgálata azt javasolta, hogy keressünk másik automatát és tényleg ez lett a megoldás. Bejártuk az összes fellelhető automatát a városban, kb ötöt és ebből csak egy az ahol fel tud venni, sehol máshol…


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.057s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0351s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb