Raj na zemi v Tayrone

Published: September 26th 2014

Additional maps: Untitled | Tayrona national park

Sme v Santa Marte na severnom karibskom pobrezi Kolumbie. Mesto nic moc, ale hostel At Jackie's je prijemny. Trosku som sa tu v tento den zezoterizovala. Betho z Nemecka mi na pockanie vyrobil naramok z farebnych spagatikov na nohu a ucil ma zonglovat.

Vyrazame do narodneho parku Tayrona, ktory je necelu hodinu autobusom od Santa Marty. Na ceste stretavame prveho Slovaka s jeho kamaratom. Pridaju sa ku nam. Alebo my k nim? Do parku sa plati vstupne (39.000 pesos). Kolumbijcania to maju za polovicu. V pralese stretavame skupinku indianskych deti (indigenas). Macetou nam predelia kokosovy orech a my sa osviezime nie zrovna zrelym kokosovym mliekom. Ubytujeme sa v kempe Cabo de San Juan. Postredie a plaze su nadherne, wecka a sprchy uz trochu menej. V pozadi plazi je prales, napadne pripominajuci obrazy Henriho Rousseaua. Nad celym okolim sa vznasa jemny opar. Je tu uzasne!

V kempe prespime 3 noci. Za tych par dni padne dva krat kokosovy orech z asi 10m vysky nedaleko nas. Uz chapem, preco je Kolumbia povazovana za nebezpecnu krajinu! 😉

Colombia - el unico riesgo es que tie quieras quedar!

Cabo de San Juan

Vlajka Kolumbie

Tot: 0.088s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 48; dbt: 0.0573s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb