Hostely


Advertisement
Colombia's flag
South America » Colombia » Medellin
September 18th 2014
Published: September 27th 2014
Edit Blog Post

Cely let do Medellinu som prekecala s Jairom. Sedeli sme vedla seba v lietadle. Je to uzasne, hodina spanielciny zadarmo. Vysvetloval mi mnohe slovicka, vsetko som poctivo zapisovala do dennicka.



Lo essencial es invisible a los ojos.

Solo se ve con el corazon.



Pri prichode do Medellinu som mala zimomriavky na tele. Hned mi bolo jasne, ze sa mi bude odtialto tazko odchadzat. Na veceru sme zasli na grilovany banan s dusenym hovadzim masom (patacon con carne) – bezpochyby najlepsie kolumbijske jedlo doteraz!



Ubytujeme sa v hosteli Wandering Paisa. Noc v zmiesanej izbe so 6 – 12 postelami stoji okolo 19 000 – 25 000 pesos (do 10€). Ranajky byvaju skoro vzdy v cene.



Hostely su uzasnym miestom pre backpackerov. V Hosteloch sa da lahko spoznat s ostatnymi, vsetci su pomerne otvoreni, chcu komunikovat, vymienaju si skusenosti, poradia, popripade vycestuju spolocne na urcity usek cesty.



Na mnohych hosteloch funguju hodiny spanielciny a anglictiny (intercambio de lenguas), kde si prispolocnom rozhovore vypomahate vzajomne s oboma jazykmi. Okrem toho sa na mnohych hosteloch organizuju hodiny salsy, jogy a kopec dalsich aktivit.



Na hosteloch funguju aj kniznice. Vsade sa da zamenit vlastna knizka za lubovolnu knihu z kniznice hostela. Je to dobry napad, pretoze ak si zo Slovenska prinesies jednu knihu, precitas ju, vymenis za dalsiu, a tu za dalsiu a dalsiu…



Vcera som zerezervovala cez internet free city tour (www.realcitytours.com), prehliadku mesta zadarmo. V mnohych vacsich mestach na svete tieto tury funguju (dokonca aj v Bratislave) a bola by skoda, nevyuzit to. Pesia prehliadka je planovana na 4hodiny, na konci tury das dobrovolny prispevok. Tesim sa!


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.08s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0415s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb