That muddy volcano!

Colombia's flag
South America » Colombia » Cartagena
December 18th 2006
Published: December 18th 2006

Tanaan kaytiin mutakylvyssa. Eika missa tahansa beauty salonissa tai ojanpohjalla, vaan tulivuorella! Matkustettiin pois Cartagenasta ja sujahdettiin Volcan Lodo Totumolle, vuorelle joka ei purkautuessaan syokse laavaa vaan ihka sulaa mutaa. Kraaterissa ihmiset killuivat kuin sillit sailykepurkissa ja hihkuivat, me tietysti muiden mutana. Mutavelli oli niin paksua, ettei sukeltamaan paassyt, siella sita vain kelluttiin kuin korkin palat. Kellutti muuten huomattavasti paremmin kuin Kuolleessa Meressa. Kellutellessa tuli ihan lapsuus mieleen mutaleikkeineen, Pia, tiedat varmaan mita tarkoitan 😉 Olisi saanut muutamat hyvat kupit ja lautaset muovailtua ja aurinko taatusti olisi kuivattanut uudet astiat...

Loppuhuuhtelulla kaytiin laheisessa laguunissa vesikasvien seassa.

Championship 2006 of Korttipeli jatkuu edelleen. Ilpolla on ollut tuuria (vai taitoa?) viime aikoina ja matkakumppanini lienee hienoisessa johtoasemassa talla hetkella, mutta olen varma etta tilanne kaantyy pian. Oikeastaan olen jo ollut haistavinani muutoksen tuulia viime aikoina eika se ole lahiravintolan ruuan tuoksu joka nenaan kantautuu.

Pieni inside-vitsi viela loppuun, jattakaa huomiotta, tama on vain itselle muistoksi 😉 :
"Kyllapa meilla on ollut otsaa leukailla toisillemme poskettoman nenakkaasti. Taytynee selattaa tai muuten homma menee ihan reisille."

MutavuoriMutavuori
Mutavuori

Alkaa nyt tikahtuko nauruun, se oli vahan pieni, myonnetaan

Tot: 0.181s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.085s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb