Chile - igen

South America » Chile
February 20th 2007
Published: February 28th 2007

Som jeg skrev sidst, har jeg været et smut i Chile. Først var jeg i hovedstaden Santiago. Byen er faktisk meget hyggelig, men der er ikke så mange gamle kolonibygninger, som mange andre steder i Sydamerika. Til gengæld havde de helt vildt mange fastfood restauranter. Faktisk havde de en hel arkade med små boder og restauranter. Her var det helt store hit, foruden den sædvanlige kylling med ... Read Full Entry

Photos are below

Stranden i Viña del MarStranden i Viña del Mar
Stranden i Viña del Mar

det var søndag, så stranden var pakket med mennesker.
SandskulpturSandskulptur
Sandskulptur

En mand tjente penge ved at lave disse sandskulpturer og tage i mod penge for at kigge og fotografere.

7th March 2007

fantastiske billeder
Hej Mette Tak for mails Sikke nogen huse og et landskab! Det er nogen fantastiske billeder du/ har taget på turen. Jeg har faktisk svært ved at forestille mig at du går rundt der nu - lige nu! Her er husene jo faktisk ens ( sammenligent med ) og landskabet fladt. Og så regner det jo - igen. Havde Bedste ude i weekenden - hyggeligt. I morgen skal jeg til Ullerup og prøve tøj på ! kærlig hilsen Karin

Tot: 0.296s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 56; dbt: 0.0536s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb