53, 54 diena Ne pagal planą

South America » Chile » Santiago Region » Vitacura
January 25th 2013
Published: January 25th 2013

Iš hostelio išsiregistruoti reikia 11 ryto, bet daigtus galima palikti iki 4 valandos, tad atsikėlęs susidedu visus daigtus ir juos palikęs hostelyje išeini pasivaikščiot po miestą. Laukiu iš CSerio žinutės su jo adresu, kad galėčiau pas jį apsistoti. Taigi pavaikštau po miestą ir apie 4 val. grįžtu į hostelį pasiimti daigtų. Pasiėmu kuprines ir iškeliauju į miestą, žinutės lauksiu ten. Randu internetą prakybos centre ir po geros valandos gaunu žinutę, kad jis manęs negali priimti dėl šeimyninių problemų. Tai tikrai labai apmaudu, bet nieko nepakeisi... ieškau kito hostelio kuriam galėčiau apsistoti. Randu kitą hostelį ir keliauju iki ten, šis šiektiek brangesnis nei pirmasis, bet atrodo kompanija čia linksmesnė susirinkus. Sėdu prie interneto ir bandau dėliotis toliau savo kelionę, ieškoti varinatų kur apsistoti likusias dienas, o gal važiuoti į kitą miestą, bet čia noriu sulaukti Dakaro ralio finišo kuris bus už 2 dienų. Vakare hostelyje ant griliaus kepta mėsa, vynas, o po to einam į klubą. Aišku visa tai už papildomą kainą, bet galvoju, kad neblogai būtų atsipailuoduoti ir pamiršti sunkią pradžią šitam mieste.

Dar vakare, po klubo randu žinutę, kad nuo rytojaus mane gali priimti vienas CSeris. Tad iš ryto susirenku daigtus ir keliauju į naują vietą. Atsiduriu viename brangesnių miesto rajonų, visai netoli Santiago "Manheteno". Duris atidaro 48 metų vyras varku Christian, čilietiškų bruožų mažas, bet pagal bendravimo manierą kažkodėl topteli, kad jis panašus į kinietį veikėją iš filmo "Pagirios Las Vegase". Beje jis iš tiesų domisi japonų kultūra, ten buvęs gal 10 kartų, o namie pilna joponų namams būdingų aksesuarų. Papasakoja, kad jis turi 31 metų sūnų, bet šiuo metu gyvena vienas. Ryt jau laukia Dakaro finišas, tad va-iuoju į miestą išsiaiškinti, kas kur ir kada vyks. Nesunkiai randu kur bus apdovanojimų pakyla, bet taip ir neišsiaiškinu kur visi automobiliai apsistos šiąnakt. Taip pat dar pavaikštau po miesto centrą, šiandien šeštadienis, tad aikštėse pilna žmonių, gatvės artistų. Pavakrę grįžtu namo, Cristianas sako, kad vakare ateik keli draugai, tad vakarą praleisim didesnėj kompanijoj. Ir ištiesų vakaras visai smagus, Christianas su draugais pagamina vakarienę, o prie vakarienės vynas... po to ir stipresni gėrimai. Kompanija nedidelė, iš viso 5 žmonės 3 vyrai ir 2 moterys. Netrukus kompanija nusprendžia, kad man reikia keisti šukuoseną, aš perdaug neprieštarauju, tad už 20 min jau turiu naują šukuoseną... patrumpintus plaukus. Na gal visai jau ir buvo laikas kirptis...

Tot: 2.322s; Tpl: 0.064s; cc: 12; qc: 61; dbt: 0.0669s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.4mb