Laatste dag: Van Santiago naar Curaçao

South America » Chile » Santiago Region » Santiago
September 19th 2008
Published: October 7th 2008

Vandaag een lange dag in maar een paar regels…
De laatste dag van onze vakantie Chili. We vertrekken nu echt terug naar huis. We vliegen (weer) vroeg, om half 8 ’s ochtends vertrekt het vliegtuig van Santiago naar Bogotá; en dan van Bogotá naar Aruba. Uiteindelijk van Aruba naar Curacao waar we rond half 10 ’s avonds landen.
Terug op Dushi Korsou!

Buiten de internationale vluchten hebben we 10 binnenlandse vluchten gemaakt, goed voor zo’n 16.075 km totaal.
We hebben in 6 verschillende auto’s gereden, goed voor zo’n 4.775 km totaal.
En we hebben nog een cruise door de Patagonische fjorden gemaakt: zo’n 1500 km totaal.

Kortom, het was een schitterende reis, een heel mooi land met heel veel verschillen (strand, zee, woestijn, bergen, meren, vulkanen, sneeuw en gletsjers) en heel aardige mensen.

Tot: 0.193s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 62; dbt: 0.1193s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb