TERHİS OLDUM...


Advertisement
Chile's flag
South America » Chile » Santiago Region » Santiago
February 23rd 2018
Published: May 16th 2018
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

LA PAZ - SANTIAGO


GÜN 22 23 ŞUBAT CUMA:

Dün gece yine bir milim uyku yok..

Bu nasıl bir işkencedir ?

Havasız kalmak feci bir şey…

Sabah, erkenden yola çıkmaya karar verdim.

Kapının önünde bir taksi ile kıyasıya bir pazarlık sonucu, 50 BOP ‘a beni alana bırakma konusunda anlaştık ..

Dünkü araştırmam zaten 40 BOP u işaret ediyordu .

Az fazlası ile valiz indi bindisi olmaksızın meydana vardım.

Yolda El Alto’ya doğru yükselirken, inan olsun bulutları aşağıda bıraktık..

Dünyanın en yüksek havaalanı böyle bir yere kurulmuş..

Uçakla bulutların üzerine çıkmak kolay da, taksi ile bulutların üzerine çıkmak ,kolay unutulur bir şey değil.

Abartmıyorum aynen böyle oldu ...


Gümrük ve diğer işlemler sorunsuz geçti..

Artık komik şapkalar ve plili etekler giyen kadınlar ülkesine elveda..

Şapkaları kafalarında, bülbül yuvası gibi duruyor bunu neden taşıdıklarını anlayamıyorum..

Bir de sırtlarında çapraz bir torba taşıyan bohçacı kadınlar formatı var..

Hepsine veda ediyorum.

İyiydi …

Bir daha gelirmiyim ? ..

Aslaaa..

Güzel bi uçuştan sonra,

Resmi adı "Comodoro Arturo Merino Benítez" olan Santiago havaalanına indik..

İşlemler hızla tamamlandı.

Biraz para bozdurdum..kapının önünde sizi en yakın metro istasyonuna taşıyacak otobüse bindim.

"Pajaritos" denilen yerde indik .

Burası aynı zamanda otobüs terminali..Alt katı metro istasyonu.

Metromuza bindik ve "Universitad Catolica" durağında indik.

İlla ki bir Katoliklik olacak…

Otelim buraya çok yakın ..

Gerçekten, az yürüdükten sonra otelime vardım..

Otelin konsepti kumarbazlara hitap ediyor ..

Zaten adı da Poker Hostal..

Her tarafta, oyun kağıtlarına dayalı bir süsleme var..

Odam çok iyi..Pencerem var..Banyom var..TV var ..internet var …Her şey çok iyi…

Otelin olduğu yer, adeta Ortaköy ortamının Etiler’e taşınmış şekli..

Kapının önünde sayısız cafeler…barlar…lokantalar ve sanat galerileri yer alıyor..

İyi yere tezgah açmışız..kurban olayım ...askerlik bitti ...terhis oldum...


Yakın bir lokantada bir şeyler yedim ve derhal otelime döndüm.

İki gündür uyumuyorum ..

Artık düze indik...


Kafam yastığa değmeden uyumuşum..Dünya varmış...


Günün Görselleri aşağıda :




Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 26; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb