36 diena. Hipių paplūdimys

South America » Brazil » Santa Catarina » Florianópolis
January 4th 2013
Published: January 4th 2013

Šiandien iš ryto išlydėjom vokietį Andį, kuris važiuoja prie Iguasu krioklių. Tua tarpu aš su Cristianu šiandien važiuosim į kitą salos pusę, tą kurioj dar nebuvau. Iškeliaujam iš namų, o aš pakeliui dar, užsuksiu į autobusų stotį nusipirkti bilieto rytdienai į Urugvajų. Sužinau, kad autobusas kitą dieną išvyksta 14.30, tad nelabai ką ryt pavyks pamatyti. Bilieto nenusiperku, nes agentūros kortelių skaitytuvas sugedęs,o aš grynų pinigų tiek neturiu su savim. Gera žinia ta, kad vietų autobuse dar daug, tad ir ryt be vargo galėsiu nusipirkti bilietą. Netrukus susitinkam su 3 Cristiano draugais ir visi kartu sėdę į autobusą važiuojam į paplūdimį. Šis paplūdimys mėgstamas hipių bei banglentininkų, tačiau mažiau mėgiamas paprastų turistų kuriems reikia barų ir parduotuvių. Atvažiavus iki paplūdimio oras mūsų nelepina, stiprokas vėjas, o ir saulės per debesis nematyti. Tačiau žmonių paplūdimyje vistiek nemažai, tik maudytis nelabai kas eina. Vandenyje nemažai plaukiojančių su jėgos aitvarais, mat šiandien sąlygos tam tikrai geros. Nors ir nelabai šilta, vistik einam ir mes pasimaudyti, o šokinėjant per bangas netgi visai sušylame. Greitai pradeda linoti, tad susirenkam daigtus ir einam pasėdėti į barą. Nepanašu, kad saulė šiandien dar norėtų pasirodyti, tad sėdam į autobusą ir važiuojam namo. Namie vakarienei visiems prikepu blynų, bei parodau mongolijos kelionės filmuką, panašu, kad diena ir vakaru visi patenkinti. Svečiai išvažiuoja namo, o Cristianas išsiruošia į darbą.

Tot: 0.042s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb