35 diena. Nauji metai.

South America » Brazil » Santa Catarina » Florianópolis
January 4th 2013
Published: January 4th 2013

Diena šiektiek debesuota, kart nuo karto palija ir lietus, tad nelabai kažkur ir norisi eiti. Namie esam tryse, aš, Cristinas, ir vokietis Andy kuris taip pat per couchsurfing apsistojęs pas Cristianą. Nusprendžiam visi pailsėti prieš naujų sutikimą. Tad visą dieną prasėdim namie, dieną dar ir pietų pasnaudžiu. Pasidarom visai šventišką vakarienę ir pavalgę ruošiamės į miestą. Cristianas šiąnakt dirba, tad su mumis fejerverkų neis žiūrėt, tad eisim dviese su Andy. Prie kalėdinės eglutės vyksta populiarių brazilijos muzikantų koncertas. Šiektiek paklausom ir einam ieškoti geros vietos žiūrėti fejerverkus. Žmonių labai daug, užtverta visa pagrindinė gatvė. Kur tiksliai bus fejerverkai nežinom, bet abu spėjam kad turėtų būti ant tilto jungiančio žemyninę dalį su sala. Pasirenkam tokią vietą kur matytūsi ir tiltas ir visas prospektas. Maždaug 11.55 prasideda įspūdingas fejerverkų šou kuris trunka maždaug 20 min. Iš pradžiū palei visą pagrindinę gatvę šaudo fejerverkus iš laivų, o baigiamasis fejerverkas kaip ir tikėjomės nuo tilto. Pasivaikštom pagrindine gatve ieškodami baro kur galėtumėm praleisti vakarą, tačiau dauguma barų uždaryti, o žmonės linksminasi gatvėje arba klubuose į kuriuos įėjimas labai brangus. Tad porą valandų pablūdinėjam po miestą ir nusprendžiam grįžti namo miegot. Nauji sutikti visai gerai, tik galbūt norėjosi rasti koki barą kuriame galėtumėm ilgiau pavakaroti.

Tot: 0.128s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 60; dbt: 0.099s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb