34 diena. Labas rytas Florianopolis.

Brazil's flag
South America » Brazil » Santa Catarina » Florianópolis
December 31st 2012
Published: December 31st 2012

Jau pripratau prie ilgų kelionių autobusu, bet šiąnakt gerai išsimiegoti nepavyko. Autobusas atvažiavo apie 8 valandą ryto. Kaip jau įprasta naujoj vietoj, susivedu adresą į telefono navigaciją ir bandau keliauti reikiamu adresu. Sėdu į autobusą ir atsiduriu studentų miestelyje, netrukus randu ir reikiamą namą. Mane įsilaidžia Argentinietis vardu Cristian. Kai susirašinėjom internetu, jis man buvo sakęs, kad čia gyvena 9 studentai, tad tikėjausi pilno namo žmonių, tačiau visi išsivažinėjo namo. Studentams nuo kalėdų iki vasario mėnesio vasaros atostogos, tad visasa studentų miestelis tuščias. Florianopolis gan didelė sala, o aš čia praleisiu tik 3-4 dienas, tad nors ir jaučiuosi šiek tiek pavargęs, nuspręndžiu važiuoti kąnors apžiūrėti. Iš pradžių su Cristianu nueinam į netoliese esantį nedidelį parkelį, grįždami apsiperkam. Orų prognozė rodo, kad netrukus turėtų prasidėti lietus kuris truks visą vakarą. Bet vistik nusprendžiam surizikuoti ir nuvažiuoti į kitoje salos pusėje, maždaug už 50km esantį paplūdimį. Tai viena populiariausių turistinių vietų saloje, o į ją kelias tik vienas, tad kelionė į vieną pusę trunka 2 valandas. Sala tikrai labai graži, labai daug pasakiškai gražių paplūdimių, taip pat yra 2 didelės kopos nuo kurių galima leisti smėllente (sandboard). Tai panašu į slidinėjimą snieglente, tik visa tai vyksta ant smėlio. Nuvažiuojam iki paskutinės stotelės, ten šiek tiek pasivaikštom po pakrantę, išsimaudom. Vanduo šiltas, oras irgi puikus, tad diena praeina smagiai. Nuėję į sotelę sulaukiam autobuso ir pradedam judėti namų link. Kaip jau minėjau anksčiau kelias į čia tik vienas, o žmonių daug, tad stringam kamštyje. Daug nesiplėsiu aprašinėdamas kelionę namo, tik pasakysi, kad kelionė truko 5 valandas, autobuse nualpo vienas žmogus, o tie kuriems nereikėjo važiuoti taip toli, išlipo iš autobuso ir namus greičiau pasiekė eidami pėsti.

Tot: 0.137s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 60; dbt: 0.0968s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb