Under the arms of Lord

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Rio de Janeiro
December 19th 2011
Published: January 8th 2012

Taip laukiau tos dienos, kada atvyksim i Rio. Nepakartojami papludimiai, brazilu futbolas ir Rio vyksiantis futbolo cempionatas, didziule Kristaus skulptura, labai norejau aplankyti Rio ir pasiziureti is arti. Truputi teko nusivilti, ne toks jau ten ir rojus. Na taip copacabana ir didziulis papludimys atrodo pribloskiantis, bet aplinkui stovincios lusneles, vietiniu vadinama namais ypac salia stovincios Kristaus skulpturos atrodo ne kaip.
Isejus i gatve nosi uzgniauzia ne koks kvapas, purvina, saligatviai atrodo baisiau nei, kad pas mus Ukmergeje. Man Rio primine Hosimina, tik eismas cia geresnis. Tai tik pirmas ispudis apie Rio.
Dar viena didele problema siame mieste, labai retas cia kalba angliskai, su taksi vairuotoju susisneketi beveik neimanoma, bet suradus pusiau angliskai, pusiau portugaliskai kalbanti taksi vairuotoja, nepraleidom progos aplankyti keleta zymiu Rio vietu.
Pirmoji stotele - zymus Rio stadionas. Taksi vairuotojas bande perkalbeti ir itikinedamas, kad ten nieko nera tik konstrukcijos nenoriai bet nuveze i stadiona. Musu Zalgirio stadionas atrodo geriau, nei kad brazilu. Nelabai ka ten ir matem, konstrukcijos ir stadiono griauciai.
Keliaujam toliau. Kristaus skulptura. Eile zmoniu laukianciu prie kasos didziule, bet padedami taksi vairuotojo jau po 5 min sedejome autobusiuke, kuris veza iki skulpturos. Pirmas ispudis neblestantis. Milziniska skulptura, nepakartojama paronama, tik veliau pradeda erzinti mase zmoniu. Fotografuotis tenka kaip klases nuotraukai, nes visi nori nusifotografuoti prie skulpturos. Kadangi skulptura siekia ne kelis metrus, i fotoaparato kadra ne taip jau ir lengva ja isprausti, zmones gulasi ant grindinio, kad veliau galetu visiema puikuotis nuotrauka su visa skulptura. Netoli skulpturos zinoma isikurusios kelios suvenyru krautuveles ir kelios uzkandines, vienoje is ju nusipirkau brangiausiai kainuojancius ledus - 5 dol., kur tokios kainos siais laikais.
Keliaukime toliau. Kita stotele - Copacobana. Didelis papludimys. Bet vis tiek, Seiseliu papludimys man isliko graziausias, zmoniiu nesudarkytas, nerasi ne suksles, priziuretas, tvarkingas. Deja, Rio papludimiu basomis eiti buvo pavojinga, tik ir ziurek, kas per neapdairuma ant kokios duzenos gali uzlipti. O ir atlanto vandenynas ne per melyniausias.
Paskutine stotele - Sugar loaft. Musu vairuotojas labai skubejo tai teko grizti ir pazadeti, kad po keliu savaiciu uzbaigsime savo tura Rio. Taip jau isejo, kad tik po poros savaiciu sugrizus prie to paties sugar loaft taio jo aplankyti ir nepavyko. Eile zmoniu buvo milziniska, o praleisti daugiau nei 5 val laukiant bilieto, o veliau ir prie cabel car tiesiog nebuvo laiko. Bet patikinus taksi vairuotojo, kad vaizdas nuo Kristaus skulpturos ispudingesnis, nusiraminus grizau..
Rio klimatas tiesiog idealus tiems, kam nepatinka saltis. Grazus pavasaris ir vasara.
Rio de Janeiro is a city that lives in and for the sun.

Tot: 0.288s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.049s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb