Rio de Janeiro!!!!!!


Advertisement
Published: June 1st 2006
Edit Blog Post

Oi Pessoal!!!!

Jaja....ben ik dan...eindelijk in RIO!!! Hier is het eindelijk wat ik van brazilie had verwacht wat ik wil dat het is en wat het hoort te zijn. We kwamen vanmiddag hier aan en blijven hier tot zondag nacht. We hebben vandaag al veeel mensen ontmoet. Allemaal toeristen enzo. We zijn al naar t overbekende Christus beeld geweest. WOWWWWWWW wat een uitzicht. GA IK NOOIT VERGETEN. Super mooi! We hebben een soort vaste taxidriver/guide. Die brengt ons naar van alles en nog wat. We zijn net ook langs t strand van Copacabana geweest en Ipanema. Het zand lijkt wel fluweel whahaha. Super mooie hotels, flats enz. Ook veel bergen hier wat de stad ook weer wat natuur meegeeft. Iedereen moet een keer naar Rio komen vind ik. Ennuh....het beeld dat brazilianen mooie mensen zijn komt definately uit Rio want in de rest van het land zijn ze echt niet mooi (hier DUIDELIJK wel). Als het morgen nog mooi weer is ff op t strand liggen bakken en genieten van alle mooie mensen die langslopen. Het is hier wel wat duurder dan in Pernambuco en ik denk ook wel duurder dan Sao Paulo maar het is t zeker waard.
Zometeen gaan we naar een voetbalwedstrijd!!!! jaja!! Een team van Rio tegen een team uit Sao Paulo. Werd ons afgeraden groen te dragen aangezien dat de kleur van de Paulistas is. Ik ben benieuwd. Volgens mij gaat de hele stad naar de wedstrijd, want iedereen heeft het erover. Toen we bij het christus beeld waren kwamen we een paar belgen tegen, een braziliaans die vloeiend nederlands praat en een Amerikaan die gaan ook naar de wedstrijd. Die zien we daar dus misschien wel. Mijn allereerste voetbalwedstrijd. jeeejj Jullie horen wel hoe het was. Heb nog geen tijd gehad om fotos te uploaden. Dus jullie hebben nog fotos van sao paulo en rio van me te goed.
Blijven jullie voor me duimen dat t weer voor de veranderng es goed blijft???
Beijosssss queridos e queridas!

Advertisement



2nd June 2006

rio
Klinkt heel mooi allemaal. Toi Toi. dat het een gezellige wedstrijd wordt en dat je nog lekker flink mag genieten van Brazil. En nu vooral van Rio. BEN ERGGGGG JALOERS NU,...... Maar ben wel heeeel blij je straks weer te zien.

Tot: 0.08s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb