Watervallen, Steden en Eilanden

South America » Brazil » Rio de Janeiro » Ilha Grande
February 25th 2007
Published: February 26th 2007

Hi Darlings, Jaja dat duurde lang hè. Jullie zitten natuurlijk allemaal al een tijd te wachten en smachten op nieuws van ons! Zouden we het nog goed maken of zijn we berooid, beroofd en beroerd. Komen we uberhaupt nog wel eens terug of zijn jullie ons voorgoed kwijt. Welnu, maak je niet langer zorgen. We doen het uitstekend. Op dit moment zitten we op Ilha Grande, vlak voor de kust van Brazilie... Read Full Entry

Photos are below

Van Braziliaanse kantVan Braziliaanse kant
Van Braziliaanse kant

Brazilie geeft een mooi beeld van hoe groot al die falls wel niet zijn!
JungletochtJungletocht
Jungletocht

Nog één ding wilden we zien en dat waren Toucans. Dat zou in deze tocht moeten gebeuren door de jungle, maar het regende zo tering hard. Ku*(&¨%$ regenwoud
OverpijnzingenOverpijnzingen
Overpijnzingen

Huh gaat margaux Over Pijn Zingen...
Margaux op Lopez Mendez BeachMargaux op Lopez Mendez Beach
Margaux op Lopez Mendez Beach

Sommigen zeggen dat dit het nmooiste strand van Brazilie is. Wij zijn het ermee eens

27th February 2007

welkom terug
Geweldig dat je de ervaringen van jullie beide op deze manier hebt gedeeld. In Amersfoort zijn er inmiddels ook een paar inwoners bij geomen maar halen ze de 3 miljoen nog net niet. Ik las iets over werk zoeken en het kwijt zijn van telefoonnummers, aan dat laatste kan ik je per direct helpen mijn numer is net als ik zelf niet veranderd 020-4843273. Er i met een achterstand van >20.000 klachten werk in het internet wereldje bij KPN genoeg. Maar als ik jullie was zou ik daar blijven. Stel je voor hier in dit zeer platte land, met treinen die nog steeds niet op tijd rijden en uiteraard Amersfoort dat de hele binnenstad plat gooit om daar kantoren en nieuwe flats te bouwen.

Tot: 0.104s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 73; dbt: 0.0722s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb