Blogs from Londrina, Paraná, Brazil, South America

South America » Brazil » Paraná » Londrina December 31st 2012

Paskutines dienas su Alano šeima praleidžiu ramiai poilsiaudamas. Beveik kasdien palija, bet nuo to gal ir geriau, nebetaip karšta dienom. Su Alanu važiuojam pas jo draugus, pas vienus baseine pamirkt, pas kitus šiaip pabendraut. Dar nuvažiuojam paragauti skaniausių mieste pyragėlių, kurie ištikrūjų panašū į lietuviškus čeburėkus. Tik čia jie su labai įvairiai įdarais. Aš pasiemu patį didžiausią su visais įmanomais įdarais. Bet kai atnešė, tikrai nesitikėjau, kad jis bus toks didelis ir svers virš kilogramo. Pavadinimas - titanikas. Jį suvalgęs pietums dar ir vakare į maistą žiūrėt nenorėjau. Kadangi tai paskutinis mano vakaras čia, vakare nuvažiuojam į kelis barus. Bet veiksmo mieste nedaug, nors ir penktadienio vakaras... visi naujus išvažiuoja švęsti kažkur kitur. Kitą dieną nieko daug ir nenuveikiu, tik susikraunu kuprinę atsisveikinu su visa kompanija ir išvažiuoju. Kelionė ilga, tr... read more

Tot: 0.037s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 16; dbt: 0.0133s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 996.9kb