Cataratas!!

South America » Brazil » Paraná » Foz do Iguaçu
July 19th 2010
Published: July 21st 2010

Nog op Hollandse bodem!Nog op Hollandse bodem!Nog op Hollandse bodem!

Vlak voor vertrek met Iberia! En toen nog warm en zon...
*Oke, deze is dus een beetje te laat gepublished... Iets met Save, maar niet Publish... Sorry daarvoor, maar wel extra veel foto's!*

Ola!

Nu vanuit Brazilie, bij de Iguazu watervallen die we vanochtend hebben gezien! In de regen en kou en mist was het prachtig! Jullie zullen de foto´s gaan zien, want die hebben we zeker gemaakt van die gigantische dingen (meesterlijk briljant, groot, waanzinnig, uitgestrekt, wow, gaaf, oooeeehhh, oh my word, en ga zo maar door). Zo ontzettend mooi!

Hadden een prima reis vanuit Asuncion, eindelijk een warme bus (zelfs flink heet, we missen het een beetje), en zijn zelfs de grensposten zonder problemen langs gekomen. Ons paspoort begint er al goed uit te zien! Wel een beetje moeite met de taal, totdat blijkt dat het hosteling international hostel waar we nu zijn, engelssprekende mensen heeft, dus dat scheelt in nog een taal (Portugees) leren. Ons spaans staat dus wel een tijdje stil...

Ondanks dat het hierbijna vriest springen er mensen in het zwembad :s. De Computer staat hier buiten en verwarming hebben ze ook nergens.., We houden ons warm door meer dan drie keer per dag heet te douchen 😊 en minstens 5 lagen shirts/truien/jassen
Bus AsuncionBus AsuncionBus Asuncion

Fre in onze allereerste bus!
aan te hebben. Het scheelt een hoop gewicht op ons rug, haha. Muchas gracias para alle zorgen over de kou die blijkbaar ook bij jullie in het nieuws is, hier zijn ze er in ieder geval ook niet over te spreken. We zien wel dat het een stuk beter wordt over een paar dagen volgens de bbc forecast. De kou s nachts overleven we prima, het moet alleen overdag wel echt even een beetje gaan opwarmen ofzo en eventueel DROOG worden...

Zie de foto´s die hopelijk bijgevoegd zijn!

Adios/Ciao
Danielle en Frejanne

Appeleters!Appeleters!
Appeleters!

In Itaguá! Heel klein, schattig en pitoresk, maar wel koud en regenachtig...
Cataratas.Cataratas.
Cataratas.

Wat een mooi uitzicht in Brazilie!
Danielle en Cataratas!Danielle en Cataratas!
Danielle en Cataratas!

Nog mooier uitzicht =P!

Tot: 0.07s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 47; dbt: 0.0377s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb