Blogs from Curitiba, Paraná, Brazil, South America - page 2

South America » Brazil » Paraná » Curitiba December 16th 2012

Niekuo neįpatinga diena. Vakar sugedo ausinės, tad šiandien reik eiti nusipirkti kitas. Žinau, kad Paragvauj gerokai pigiau ir ten būsiu jau užkelių dienų, bet iki tol laukia kelionė autobusu maždaug 10 valandų, be ausinių būtų nuobodu. Dar šiandien reiktų išsikeisti grynų pinigų, tad pakeliui reiks užeiti į banką. Netoli, maždaug už 6 kvartalų yra didelė parduotuvė, o pakeliui ir keli bankai, turėčiau greit apsisukti. Pirmiausia užeinu į banką, ten pinigų nekeičia, sako, kad galima išsikeisti tik centre. Nueinu iki parduotuvės, o ten ausinės tokios prastos, kad ranka pirkti nekyla. Einu iki centro, maždaug 2-3km. Užeinu į vieną prekybos centrą, ten randu oficialią keityklą, kursas prastas, bet vistiek pasikeičiu pinigus nes nepanašu, kad kurnors dar tai būtų galma padaryti. Prekybos centras didelis, bet elektronikos prekių nėra. Einu iki kito prakybos centro, ten taip pat nėra. Galų gal ... read more

South America » Brazil » Paraná » Curitiba December 14th 2012

Su Angelo jau buvau atsisveikinęs iš vakaro, tad atsikėlęs tik papusryčiavau, susikroviau daigtus ir išvažiavau. Į stotį atvažiavau šiektiek pervėlai, kad spėčiau į autobusą kurį radau internete, bet netrukus radau kitą autobusą. Tik reikėjo palaukti pusantros valandos stotyje. Kelionės iki Curitiba kaina 70 realų, tad visai neblogai už beveik 7 valandų kelionę. Per autobuso langus matyti kaip visada tankūs miškai, keli nedideli miesteliai bei didžiulės bananų plantacijos. Sėdynės minkštos ir visai patogios, beto sėdėjau vienas, tad kelionė labai neprailgo. Išlipęs iš autobuso pažiūrėjau, kad iki reikiamo adreso maždaug 3 kilometrai, o su autobusais vežančiais ne ten kur reikia užteko patirties ir Santos, be to dar nesutemę, tad nusprendžiau eiti pėščiomis. Nesunkiai radau tinkamą adresą. Vienas iš nedaugelio šitoj gatvėje esančių daugiabučių. Sargas paskambina į butą, kad aš jau atvykau... read more

Diena prasideda ankstyva ir karšta saule. Tokiu oru nelabai norisi kurnors eiti. Bet po pietų atsiranda debesėlių, tad nutariu eiti iki botanikos sodo. Pakeliui į botanikos sodą aplankau seną teatro pastatą, praeinu favelos pakraščiu ir po geros valandos ėjimo aš jau botanikos sode. Įėjimas nemokamas, bet ir sodas nedidelis. Sodas gražus, prižiūrėtas, bet tikėjausi išvysti šiek tiek daugiau įvairos augmenijos. Išeinu iš parko ir eidamas namo, dar užsuku į centrinį turgų, bet apsižiūriu, kad pamiršau piniginę, tad nieko taip ir nenusiperku. Turgus tvarkingas, daugybė vaisių ir riešutų. Tiesa San Paulo turguj įvairovės buvo daugiau. Šiandienos pasivaikščiojimas trumpesnis nei įprasta, tik apie 4 valandas. Vakarą praleidžiu prie kompiuterio. Apie 10 vakro grįžta Alanas iš darbo ir po kursų. Jis beveik kasdien lanko kokius nors kursus, anglų kalbos, bosinės gitaros, o šiektiek vėliau planuoj... read more
favela
palmė
botanikos sodas

South America » Brazil » Paraná » Curitiba December 14th 2012

Alanas šiandien į darbą eina šiektiek vėliau, tik 11 val. Jo darbas miesto centre, tad pasiūlo eiti kartu. Prieinam darbą, šiek tiek aprodo savo darbovietę, Alanas atspausdina šiokį tokį žemėlapį su maršrutu iki parko ir aš iškeliauju. Beeidamas pamatau nuorodas į senamiestį, tad nusprendžiu šiandien iki parko neiti. Miestas atrodo jaukus nors ir nemažas. Centre gan didelė pėsčiūjų gatvė, vienoje iš aikščių palapinės su skirtingų regionių, bei skirtingų šalių virtuvėm. Senamiestis nedidelis, bet kitaip nei kituose brazilijos miestuose prižiūrėtas ir sutvarkytas. Apvaikštau visus į domesnius objektus esančius netoli centro,katedra, teatrai, meno modernaus meno muziejus pastatytas neseniai mirusio žymaus brazilų architekto. Netoli centro užsuku į parkelį kuris ištikrūjų yra mini zoologijos sodas su vietine fauna (papūgos, tukanai, flamingai, gyvatės, piranijos...). Bevaikštant mieste užti... read more

Šiandien nutariau pasiskolinti Alano dviratį ir nuvažiuoti iki parko, kurį Alanas vakar siūlė aplankyti. Paulo įspėjo būti atsargiu, nes čia vairuotojai nėra patys drausmingiausi. Iki parko nuvažiuoju gan greitai. Parkelis gražiai sutvarkytas, žolė nupjauta, vidury ežeriukas, o aplink nedidelis miškelis. Šiek tiek pasivažinėjęs grįžtu atgal namo, tiesa pakeliui dar užsuku į turistų informacijos centrą ir pasiimu turistinį žemėlapį. Grįžęs papietauju ir paprašau Paulo pagalbos, kad surastų kur galiu eiti pasiskiepyti. Lietuvoj nespėjau pasidaryti visų skiepų, tad reikia čia viską baigti tvarkytis. Angliškai kalbančių žmonių čia tikrai nedaug, tad Paulo paprašau, kad eitų su manim ir pavertėjautų. Pirmiausia nueinu į vietinę polikliniką, ten mane užregistruoja ir nemokamai padaro hepatito B ir geltonojo drugio skiepus. Dar man reikalingas hepatito A ir meningokokinės infekcijos skiepas kur... read more

South America » Brazil » Paraná » Curitiba December 6th 2012

I signed a contract last week to begin teaching at the International School in Curitiba, Brazil. It is great to find such a wonderful job opportunity but disappointing that the language in the region is Portuguese when I have been studying Spanish for the past several years. I need to find some language lessons fast. Does anyone living in Curitiba care to shed some light on how important it will be for me to know the language when I get there?... read more

South America » Brazil » Paraná » Curitiba October 26th 2012

Making New Friends, helping homeless dog and some historic towns of Parana ‘Known for its eco-friendly design, Curitiba is one of Brazil’s urban success stories – with pleasant parks, well preserved historic buildings, little traffic…Parana’s capital is a good pit stop but there is not much to hold your attention beyond a few days.’ Oh well, we beg to differ, at least with the last part of the Traveler Bible’s statement. In the end we got our attention occupied for a whole week in Curitiba;-) Read on to find out why. What took us so long to leave this place? People, of course, what else? One again we found ourselves in a very welcoming home of Curitiba’s CS-ers with loads on our agenda, with BBQs, concerts, pubs and some fine colonial architecture to see. Ju, our ... read more
with Samba Queen and Beauty Queen
in Curitiba
sunset over Curitiba

South America » Brazil » Paraná » Curitiba February 22nd 2012

Hello everyone, 14/2/2012 We survived our 17 hour coach journey from BA and arrived in Peurto Iguazu safe and sound. The coach journey was like nothing we have experienced, we paid a little extra for cama (2nd class) and we got wide and very comfortable seats which reclined to virtually flat. We were offered sweets on depature, a hot meal which was better than most airline food, with the choice of wine and or beer as an accompaniment and the choice of whiskey or champagne to finish. Needless to say we slept quite well, not as smooth as flying but for the price it was veyr reasonable. We arrived in Puerto Iguazu around 2pm and booked into our hostel called Marcopolo Hostel, we were in a 6 bed dorm and lucky enough to be put in ... read more

South America » Brazil » Paraná » Curitiba February 11th 2012

Day 118 Monday 6th February Nothing much planned today and because we once again had a lousy night sleep we slept in till 8.30. After the crap breakfast yesterday neither of us felt like bounding out of bed and facing another but it is free with the room so I guess we shouldn’t complain. Probably sick to death of us bagging breakfast in hotels so we will try and restrain ourselves from this point on. A bit slow getting ready today and didn’t manage to get out the front door till nearly 10. Wandered up to the nearby bank where we got some more cash out and then picked up a taxi to the bus terminal. Needed to get bus tickets for our departure tomorrow and you can’t buy them anywhere in town but ... read more
Curtiba
Curitiba

South America » Brazil » Paraná » Curitiba January 16th 2012

The purpose of this blog is to keep friends and family up to date on my whereabouts and happenings over the next few months. Typically blogs can be especially boring, so I hope to make it somewhat entertaining for those of you who labor to read it. I plan to keep the “The sun came up and we had breakfast” to a minimum. Week One Getting settled was a fairly easy task. It took three nights crashing on couches of folks who already had a place. I am living with a family that is from Poland originally, but the daughters were born in Brazil. The youngest daughter is an evangelical Christian whom travels all over the world spreading the gospel. The oldest is a dentist. The family lives together in a house that is the Beverly ... read more
The Entrance
Electrical Wires
Bedroom

Tot: 0.123s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 81; dbt: 0.0715s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb