Bolivia

South America » Bolivia
December 28th 2006
Published: December 28th 2006

Bemærk at der er flere sider med fotos!!! Fra Cochabamba, hvor vi skrev sidst, fløj vi til Sucre. Ren luksus, men det kostede kun omkring 300 kr. Turen tog dog også kun 30 min, men de kunne alligevel godt nå at servere drikkevarer. Flyveturen sparede os for 15 timer i bus. Sucre var en hyggelig by. Den kaldes den hvide by, fordi de fleste huse i centrum er hvidkalkede. Miljøet var rart... Read Full Entry

Photos are below

Grænsen til ChileGrænsen til Chile
Grænsen til Chile

Midt i ørkenen var denne grænseovergang.
JuletræJuletræ
Juletræ

Ja, de har faktisk lidt juleudsmykning. Her er kunstigt juletræ. Blinkende lys i alle mulige farver er meget brugt.
Udsigten fra vores hotelvindue i San Pedro, ChileUdsigten fra vores hotelvindue i San Pedro, Chile
Udsigten fra vores hotelvindue i San Pedro, Chile

Vi har mødt forskellige dyr paa flere hoteller. Her var to katte og de var meget søde, selskabelige og meget sultne. Spiste næsten alt vi gav den, incl. tomater, avokado, ost, youghurt m.m (dog ikke banan)
MorgenmadMorgenmad
Morgenmad

Her spiser vi morgenmad paa hotellet lillejuleaften.
Sne - næsten. Valle de LunaSne - næsten. Valle de Luna
Sne - næsten. Valle de Luna

Det ligner da meget godt, men temperaturen er helt forkert.
Solnedgang i Valle de LunaSolnedgang i Valle de Luna
Solnedgang i Valle de Luna

Fantastisk flot solnedgang. Forrest ses en stor sandklit.
Dal ved ToconaoDal ved Toconao
Dal ved Toconao

Nede i denne frodige dal gik vi tur den 24. december.
FignerFigner
Figner

Uhm, de smagte godt.
Mads spiser fignerMads spiser figner
Mads spiser figner

Her ses dalen vi gik tur i. Underligt sted for rundt om var bare klipper og ørken.
Krybbespil i en lille kirkeKrybbespil i en lille kirke
Krybbespil i en lille kirke

Krybbespil saa vi mange steder, men aldrig som her, hvor der var includeret en salar med flamingoer til det traditionelle motiv med jesusbarnets fødsel!

Tot: 0.169s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 57; dbt: 0.0694s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb