102, 103 diena. "Che" Guevara

Published: March 16th 2013

Kaip ir buvo žadėta Santa Cruz pasieniu 4.20 ryto. Terminalas uždarytas, o lauke tamsu nors autobuvai vienas kitas atvažiuoja ir išvažiuoja, tad žmonių ir gi šiek tiek yra. Nelabai noriu vaikščioti po miestą kol tamsu, tad bandau susirasti kokį viešbutuką kur galėčiau šiek tiek numigti. Aplink visi viešbučiai brangūs, bet viename iš viešbučių leidžia prisijungti prie interneto ir pasėdėti vestibiulyje. Kai prašvinta keliauju iki miesto centro, ten pas tą pačią merginą Viviana, pas kurią buvau apsistojęs prieš savaitę, pasidedu daigtus. Dieną taip namie ramiai ir praleidžiu tik trumpam išeinu į miestą išsiaiškinti kodėl neveikia čia pirkta sim kortelė. Pasirodo Bolivijoj reikia užsiregistruoti ne tik sim kortelę, bet ir telefoną, o tai padaryti galiu tik centriniam ofise, nes esu užsienietis. Nežinau kur tas ofisas randasi, tad nusprendžiu, kad apseisiu kolkas be vietinio numerio. Per pietus su Viviana važiuojam į kavinę papietaut. Ji kaip visada užsiėmus, tad daug laiko pabendraut neturim. Šiandien vakare 19.30 turiu susitikti su Angela. Su ja ir jos kompanija važiuosim į Valle Grande miestelį, kuris garsus tuo kad jame buvo palaidotas Ernestas "Che" Guevara. Taigi pasiemu visus daigtus, dar kart atsisveikinu su Viviana ir važiuoju į sutartą vietą susitikt su Angela. Pasirodo jos kompaniją sudaro dar 4 vokietės ir viena bolivietė. Sėdam į autobusą ir važiuojam iki Valle Grande. Kelionė nusimato ilgesnė nei aš tikėjausi, apie 6 valandas.

Taigi po 6 valandų kelionės, vėl apie 4 ryto atkeliaujam į Valle Grande. Čia apsistojam Angelos draugės Pati šeimai priklausančiame name. Ištikrūjų visi sutelpam į vieną kambariuką. Pamiegam iki maždaug 9.30. Tada atsikeliam ir iškart keliaujam į turgų papusryčiauti. Čia maždaug už 2 Lt. nusiperku braškių kokteilį, po to už maždaug 4Lt. nusiperku didelį bliūdą vaisių asorti kurį suvalgęs jaučiuosi visai sotus. Merginos prisiperka salotų pietums, tad grįžtam atgal į namą kur iki pietų padykinėjam nieko neveikdami. Pietums pavalgom salotų ir keliaujam pažiūrėti likoninės į kurią buvo atgabentas Chegevara po nužudymo. Čia jis buvo atgabentas Bolivijos kariuomenės ir rodomas kaip karo laimikis, po to netoliese ir palaidotas. Už ligoninės esančiose keliose nedidelėse patalpėlėse jo kūnas buvo nuplautas ir rodomas visuomenei. Taip kariuomenė elgėsi norėdama užkirsti betkokias spekuliacijas apie jo mirtį. Dabar šiuose nameliuose begalė užrašų garbinančių Chegevarą paliktų įvairių turistų ir jo garbinotų. Paliekam nedidelį užrašiuką ir mes. Po to einam iki autobusų stoties pažiūrėti kada ryt išvyksta autobusas atgal į Santa Cruz. Bet stotyje randu geresnį variantą, nusioerku bilietą į Cochabamba, miestą kuris yra pusiaukelėje nuo čia į La Pasą. Einam pasivaikščiot kiek toliau už miestelio ir prieinam vietą kur Chegevara buvo palaidotas. Buvo todėl, kad dabar jo palaikai išgabeni į kubą. Vieta kur buvo palaidotas Chegevara buvo nežinoma apie 30 metų ir tik 1996 m. čia surado jo bei bendražygių palaikus. Čia gidas mums papasakoja neilgą jo revoliucijos Bolivijoje istoriją. Dabar šioje vietoje pastatytas atminimo mozoliejus kurio statybą finansavo Cubos vyriausybė. Viduj atminimo lentos jam Chegevarai su bendražygiais, bei nemažai jo nuotraukų. Čia miestelis nedidelis, tad veikti nelabai yra ką, vakare grįždami užsukam į turgų vakarienės, po to išsinuomojam filmą ir vakare prieš miegą pažiūrim.

Tot: 0.118s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 59; dbt: 0.0756s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb