Zon!

Published: July 23rd 2010

Buenos Tardes!

Daar zitten we dan, in een internetcafe in Santa Cruz in Bolivia! Na een busreis van 22 uur met 3 magere stopjes voor stempels (inclusief liefdesverklaring aan Danielle door de Paraguayaans douanier) en controle bij enge Boliviaanse militaire mensjes met machine geweren en enge nationalistische teksten kwamen we gisteren enorm gaaaaaar aan in het aangenamere temperatuurtje van Bolivia. Zo'n 20 graden, zon en een warm briesje maken van deze stadje onderaan de Andes een aangename rustplaats voor ons! Gisteravond aan de straat gegeten voor een 1 euro per persoon, vanochtend vers geperste jus voor 30 cent pp. Foto's volgen, want we zijn de kabeltjes vergeten. Wij gaan chillen op het mooie plein in het centrum en de kathedraal bekijken met palmbomen ervoor. We zijn ook een Nederlandse familie tegengekomen, dat zegt wel genoeg over het toeristgehalte van Santa Cruz. Tijd voor een ijsje!

Adios,
Danielle en Frejanne

P.S. Wat fijn trouwens, AL die reacties vanaf de andere kant van de wereld... =P.

24th July 2010

wat is dit toch een leuk medium. wij gaan nu naar de zeeland. veel liefs en geniet van de temperatuur

Tot: 0.175s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.1368s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb