78 diena. Lagunos su Flamingais.

Published: February 19th 2013

Naktį kas valandą bėgioju į tualetą, bet ryte atsikėlęs jaučiuosi kurkas geraiu nei vakar ir ištiesų jaučiuosi pailsėjęs. Papusryčiavę laukiam dar porą valandų kol tvarkomas mūsų džipas kuris man nuo pirmų valandų nekelia didelio pasitikėjimo. Bet gamta graži, tad nieko prieš palaukti nedideliame kaimelyje. Džipas pataisomas iki patenkinamos būklės ir važiuojam iki pirmosios lagunos kur pirmą kartą pamatau laisvėje gyvenančius flamingus. Pabandom arčiau prie jų prieiti, bet jie nuskrenda. Vaizdai aplink fantastiški, aplink kalnai, augmenija labai nyki nes aukštis visur apie 4km. Aplankom dar kelias lagunas, bei mėgaujamės vaizdais pro džipo langą. Privažiuojam nacionalinio parko teritoriją, čia papildomai dar reik susimokėti apie 70 litų. Įvažiuojam į parką, ir visai čia pat apsistojam iki vakaro. Papietaujam, bet iki saulėlydžio dar apie 2 valandas tad einam pasivaikščioti prie ežero, kuris neįprastai raudonai rudos spalvos. Už maždaug kilometro ežere matosi kažkoks baltas pusiasalis, tad einam iki jo. Iš tolo panašu į ledą ar druskas, bet priėjus arčiau, tai labiau primena kalkes. Vaizdas kurį sudaro balta žemė, raudonas vanduo su rožiniais flamingais, žalias kalnas ir pilkšvas, lietaus prisikaupęs dangus, atrodo kaip ne iš šios planetos. Grįžtam į viešbutį vakarienės, po to dar šiek tiek pasėdim ir einam miegot, nes ryt anksti keltis.

Tot: 0.183s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 59; dbt: 0.1501s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb