Jo h0yere man faller jo lavere.... Bolivia!

Published: April 23rd 2009

Hei alle sammen, og velkommen til et nytt avsnitt i hansoghanne, DIN reiseblogg! Etter aa ha innsett at Lake Titicaca maatte gaa tapt, fant vi en billig flybillett til La Paz og satte kursen mot Bolivia. Ikke bare skulle vi lande paa verdens h0yest liggende flyplass, men vi skulle ogsaa tilbringe 5 dager i verdens hoyeste hovedstad (3660 moh). Allede i taxien paa vei til hotellet oppfattet vi hvo... Read Full Entry

Photos are below

verdens kjipeste fyr.verdens kjipeste fyr.
verdens kjipeste fyr.

Solgte valper paa torget i Potosi og hadde ca 40 forskjellige smaa stakkarer stappet i en b0tte..

23rd April 2009

Hei snupp og snuppis!
Takk for nok en underholdende historie, vi klamrer oss til hvert et lyspunkt mens vi venter på at gradestokken skal overstige 4 grader (her i Oslo i alle fall), men sola skinner og humøret er på topp! Nå ser det ut som om 17 mai blir feiret i Oslo og at Ruben og Elin med småkryp kommer inn, det er jo VELDIG typisk at dere er borte:(( Men vi tar det igjen! Gleder oss så voldsomt til å se dere, er det ikke herlig å være elsket?:) Gode klemmer til dere begge!
23rd April 2009

Jeg lo godt av det siste bildet. Hanne i lilleputtland. Mamma har snakket med mons og han skal prøve å få tak i familien i afrika. det er visst ikke sikkert at de bor der lenger,men fergus pendler visst til tider. Gir dere mer info når mons har fått ringt. So long you lucky bastards;)
27th April 2009

Hei mine to gull
Nå begynner nedtellingen og dere bør bare NYTE de siste to måneder, nå går det fort (forhåpentligvis for oss, men kanskje ikke for dere) før dere nok må vende snuten hjemover. Ikke glem å ta med den lille aaabekatten med bleie til meg da, lamafosteret kan dere bare la ligge, hehe:) Store klemmer herfra!!
30th April 2009

Hrmf..
Nå har dere vært i Brasil i i alle fall 20 timer, og ingen blogg??:) Ser fram til fargerike beskrivelser derfra også, så her er ingen tid å miste! Nå tar vi helg etter å ha syklet 2,5 mil til jobb i dag, vi er DE sprægassane innen dere kommer hjem! Kos dere videre turtledoves:)

Tot: 0.046s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0251s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb