Potosì, Potosì

South America » Bolivia » Potosí Department » Potosi
September 10th 2007
Published: September 10th 2007

Vcera sme sa presunuli zo Sucre do Potosi. Cesta viedla cez uchvatnu hornatu krajinu a Igino mal co robit aby nevypadol aj s fotakom z okienka autobusu. Este ze ho Kosto obcas vtiahol za golier dnu. No ale fotky stoja za to.
Potosi je mensie mesto leziace na nahornej plosine vo vyske cez 4km a je to uz celkom citit. Davame si dva dni na aklimatizaciu a potom chceme vyrazit na juh smerom do Uyuni, odkial mame v plane vybehnut na mensi 3 - 4 dnovy vyjazd, tzv. South West Circuit. Chceme pozriet solnu pust Salar De Uyini a ak sa zadari tak aj sopku Lincancabur, ktora lezi kusok od spolocnej hranice Bolivie, Chile a Argentiny.
Dnes sme ale mali na plane uz spomenutu aklimatizaciu. Miesto vylihovania a leniveho flakania sa mestom sme to ale nakoniec zobrali celkom akcne a dost sa nabehali. Vydriapali sme sa aj na kopec kde lezi pomerne opustena a zufalo gycova vyhliadkova veza, ktoru mala na starosti mila teta. Ukecala nas aby sme vysli aj hore a dobre sme spravili. Bol odtial nadherdny vyhlad na mesto a cajik z koky co sme kochajuc sa sosali tiez stal za hriech.
Nakoniec sme skoncili v nejakej neveselej okrajovej stvrti, kde sme sa vybrali okuknut sochu Krista, co sme videli z hora. Ked si clovek predstavil, ze je cosi vacsia, bolo to ako v Riu.. :-)
Zajtra uz chceme prebehnut par miestnych agentur a zistit ake su moznosti na vyjazd na juh. Dalej do Uyini vyrazame asi pozajtra.
Este by sa zislo spomenut, ze v Bolivii je to ohladom anglictiny pomerne smutne. Boli sme varovani vopred, ale takuto katastrofu sme necakali. Po anglicky tu nevedia ani v hoteloch a my musime pouzivat vsetky koncatiny co nam narastli aby sme sa dohovorili. Ale uz sa zaciname chytat na zakladne frazy a cislovky, tak sa snad nestratime. Aj ked v restauraciach je to vzdy velke prekvapenie co nam donesu, ked si objedname.. :-)

Cesta do Potosi..Cesta do Potosi..
Cesta do Potosi..

Igino pada z okienka..

Plaza 10 de Noviembre
Ulicky v Potosi..Ulicky v Potosi..
Ulicky v Potosi..

Takto to vyzera kusok od centra..

..a takto o par ulic dalej
DeturenceDeturence
Deturence

Vsetky su strasne zlate a keby sa clovek nebal, ze na neho postvu toho havina, tak by fotil do zblbnutia.. :-)

Pohlad z kopca nad mestom

Zase zhora, ked sa otoci hlava
JesusJesus
Jesus

Ako v Riu.. Az na velkost a tie napisy..

11th September 2007

Photoshop
ludia a to vam mam verit ze tam nemate NB a upravujete fotky skor ako ich date na blog? ved to tam vyzera ako z rozpravky naadhera normalne vam zavidim

Chlapci....
....velmi velmi zavidim...a drzim palce v uceni novych jazykov....:)...Vas Blog je svetlym bodom v mojich nudnych prazdnych a chladnych dnoch....Dakujem:)
11th September 2007

Photoshop?!
Nase fotky su nahodou poctivo spachane. Ono totiz na tych sunkach co tu maju v inet cafe by photoshop nerozbehal ani Copperfield. :-) Minule som napr. musel fotky na blog vyberat tak, ze som si ich kukal priamo na fotaku a nie na pocitaci, pretoze monitor mal krasne fialove farby a nedalo sa nic rozoznat.. :-)

Dievca..
Cudzie jazyky sa na nas pomaly zacinaju lepit, po navrate budeme mozno aj kurzy spaniny davat, minimalne cislovky.. :-) A cim je nas blog pre Teba, su Tvoje komenty pre nas. Citime sa menej strateny, tak pis dalej! ;-)

Tot: 0.094s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 64; dbt: 0.067s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb