74 diena. Pažintis su Oruro

South America » Bolivia » Oruro Department » Oruro
February 16th 2013
Published: February 16th 2013

Naktis buvo labai šalta, klasė kurioje miegojau ant grindų su kiaurais langais, tiksliau vienas langas išvis be stiklo, tad temperatūras kaip ir lauke apie +5, o mano miegmaišis tokiai temperatūrai nepritaikytas. Bet reik pratintis nes dar laukia tokios 3 naktys toje pačioje klasėje. Nors mano situacija palyginus su kaikuriais kitai visai neblogai, nes kaikurie net miegmaišių neturi ir miega apsirengę viską ką turi ir apsikloję rankšluosčiais. Kadangi su miesu dar nespėjau susipažinti, pusryčiauti keliauju su tais kurie čia atvažiavo anksčiau, keliaujam į turgų. Už maždaug už maždaug 3 litus turguj gaunu sumuštinį su keptu kiaušiniu, bei arbatos iš kokos lapų. Porą valandų pavaikštinėjam po turgų, po to šiaip po aplinkines gatves, tad po truputį susipažystu su miestu. Didžioji karnavalo diena ryt, tad šiandien susitinkam visi mokyklos gyventojai su žmonėm organizuojančiais visą mano bei kitų CSerių viešnagę. Gatvėje jau šiandien galima matyti nedideles grupeles žmonių vaikštančių gatvėmis ir grojančių karnavalinę muziką. Po pietų visų mokyklos gyventojų susitikimas su organizatoriais, per kurį papasakoja karnavalo programą, netrukus į mokyklą užsuka grupelė muzikantų ir surengia mini pasirodymą. Organizatoriai įspėja labai saugotis vagių, nes jų karnavalo metu labai daug. Netrukus einam pažiūrėti vietų kuriose sėdėsim karnavalo metu. Jos visai netoli mokyklos. Visa kanavalo gatvė šiandien pilna prekeivių, kurie pardavinėja maistą bei įvairius niekučius. Gatvė pilna žmonių, bet pagrindinis šio vakaro akcentas - koncertas pagrindinėje aikštėje, tad laikui atėjus ten ir keliaujam. Bolivijoj vartoti alkoholį viešose vietose draudžiama, bet karnavalo metu panašu, kad tai negalioja. Aikštė pilna žmonių kurie linksminasi, šoka, dainuoja. Beja, čia dabar letaus sezonas, tad netrukus pradeda lyti kaip iš kibiro. Bėgu iki mokyklos, bet kol iki ten nusigaunu, visas kiaurai peršlampu.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb