Seiba vasa v La Paz

Published: September 19th 2007

La PazLa PazLa Paz

Av Mariscal Santa Cruz
Vcera rano sme uspesne dorazili do hlavneho mesta Bolivie La Paz. Cestu z Uyuni sme pojali dost snobsky a kupili si listok snad na najdrahsi bus aky sa dal. Normalne v nom bolo aj kurenie a obcerstvenie. Dokonca aj TV, ale kedze hned na zaciatku pustili DVD s disco hitmi rokov osemdesiatych (kazdy druhy klip bol Modern Talking, sofer ich musel milovat), snazime sa na tento aspekt cesty co najskor zabudnut. Nakoniec sme aj tak tych cca 11 hodin cesty viacmenej prespali.
La Paz je uz ocividne velkomesto a s provincnou atmosferou Santa Cruz, alebo Sucre to nema spolocne zhola nic. Je to tu sialene rusne a obcas sa da dokonca dohovorit po anglicky. :-)
Stravime tu asi este dve noci. Vcera sme dospavali prespatu cestu busom a dnes vymetali kramky so suvenirmi. Zajtra mame na plane ist downhill na horskych bicykloch po "World´s Most Dangerous Road" z La Paz do Coroica. Ide sa 64km stale z kopca, prevysenie startu a ciela je 3600m. Cesta ma nieco okolo 3m sirku a treba sa tam este vyhybat doprave. Bezne sa ide aj nad zrazom vyssim ako 600m. Rocne sa tam v priemere zruti asi 26 aut (niet nad vesele statistiky). My to
La PazLa PazLa Paz

Park v centre
ale mame v plane brat pohodovo, lietat sa nam nechce.. :-)
Celkom sme zvedavy na biky, pretoze sme si zaplatili jednu s najlepsich agentur a vraj nafasujeme rucne vyrabane Kanadske tatose. Kazdopadne ten co nam ukazali v agenture vyzeral ako kozmicka lod..
Pozajtra by sme uz chceli prejst na Peruanske hranice do Copacabany, ktora lezi pri jazere Titicaca.

Pre cerstvych vodicov.. :-)Pre cerstvych vodicov.. :-)
Pre cerstvych vodicov.. :-)

Chce to odvahu uz len preliezt z jednej strany cesty na druhu. Aj ked je zelena..
Miestne intrakyMiestne intraky
Miestne intraky

Revolucia tu leti, vsetci studenti bojuju proti imperializmu.. Viva Che!
Kusok od centra..Kusok od centra..
Kusok od centra..

Preplne hotelmi a obchodikmi
Elektroinstalacia v praxi..Elektroinstalacia v praxi..
Elektroinstalacia v praxi..

Takto to tu vyzera bezne, ten typek musel mat pevne nervy
Iginova kacickaIginova kacicka
Iginova kacicka

Za toto maju v hoteli velke velikanske plus. Ked upratali, krasne ju tam posadili! :-D

19th September 2007

konecne
tak cawte..no konecne som aj ja dostala (teda som si musela vypytat :-/ ) tento link...teda vyzera ze je to ten co aj predtym ale ludia sa menia...pocitace tiez...a s nimi aj ulozene linky..:D tak teda dufam ze sa vam tam paci a dotrepete so sebou aj nejake to DVD s 800 castami prihod JUANA a JUANY...inak nazyvanim umenie telenovely..:D ked uz sa bohybujete nebezpecne blizko statov produkujucich tuto...ehm..zabavnu vec.:D a ece jedna typicka veta ktora sa tu neda nenapisat....FAKT VAM ZAVIDIM...!!! :P ale len tak kamaratsky...:) p.s: zdravim z BRNA...;)

Tot: 0.12s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 66; dbt: 0.0691s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb