A sme v La Paze

September 3rd 2005
Published: September 4th 2005

Ahojte vsetci,

tak a sme v La Paze....O 3-tej rano sme prisli do Orura kde sme prestupovali o 4:30 na bus do La Pazu.....ako kazdy bus v Bolivii aj v tomto bolo ako v chladnicke....konecne sme o 8:00 dorazili na hlavny bus terminal v La Paze a vzali si taxi do hostelu.
La Paz je najvyssie polozene hlavne mesto na svete, lezi vo vyske 3660 m.n.m a ma okolo 1,5 mil. obyvatelov. Mesto sa tiahne 5 km dlhym udolim pod vecne zasnezenou horou Illimani . Cez den je tu okolo 15 - 18 stupnov, v noci pod nulou.
Sme poriadne unaveni po celonocnej ceste z Uyuni tak sme si do obeda trochu zdriemli a potom vyrazili do mesta. V meste sme zasli na obed, dali sme si jednu z bolivijskych specialit La Pico Macho....hm..pikantne ale chutne....
Kedze 8.9.05 musime byt v Cuzcu pretoze mame rezervovany Inca trail nemame dost casu na to aby sme par dni stravili v dzungli a v pampach dole v nizine. Rozhodli sme sa teda ze podnikneme 1-dnovy vylet dole do Coroica na horskych bycikloch, co pre miestne cestovky nie je ziadny problem. Vyrazame zajtra v 7:30 rano.... La Paz je skutocne velke mesto, a my sme po popoludnajsom spoznavani mesta unaveni tak ideme skoro spat, zajtrajsi den bude namahavy...

Tot: 0.127s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 57; dbt: 0.0915s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb