Engelskundervisning i Bolivia

South America » Bolivia » Chuquisaca Department » Sucre
January 20th 2007
Published: January 28th 2007

Efter at Mads tog flyet tilbage til Danmark fra La Paz, ville jeg til Sucre i Bolivia, for at undervise i engelsk. Vi havde været der før, så jeg gad ikke tage bussen igen, og når jeg nu var i lufthavnen var det oplagt at flyve. Da jeg stillede mig op i køen for at købe billetten var der kun 1/2 time til afgang, men jeg blev forsikret om, at de tog alle med som stod i kø. Da det endelig ble... Read Full Entry

Photos are below

Bus-sammenbrudBus-sammenbrud
Bus-sammenbrud

her ventede vi i over 4 timer blandt lamaer og æsler på at bussen blev repareret. I mellemtiden lå folk bare på markerne og sov.
Salar de UyuniSalar de Uyuni
Salar de Uyuni

På salartur igen. Denne gang lå der mere vand. Bilen her henter salt.
TupizaTupiza
Tupiza

Byen er omgivet af flotte røde klipper.
Tur omkring TupizaTur omkring Tupiza
Tur omkring Tupiza

Fra Tupiza tog jeg på en endagstur i området. Vi både cyklede, red og kørte i jeep.
Mette til hestMette til hest
Mette til hest

Her er jeg i det vilde vest. Lucky Luke lurer lige om hjørnet
Udsigt fra toppenUdsigt fra toppen
Udsigt fra toppen

Helt heroppe fra cyklede vi ned igen. Det var en meget flot tur.
KaktustræKaktustræ
Kaktustræ

Kaktustræ bruges faktisk nogle gange til møbler og kunsthåndværk hernede, og vi har også set kirker med kaktusloft.
Klipper i forskellige farverKlipper i forskellige farver
Klipper i forskellige farver

Det er utroligt at klipperne kan have så forskellige farver.

Tot: 0.157s; Tpl: 0.018s; cc: 8; qc: 57; dbt: 0.0549s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb