Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 16th 2015
Published: March 17th 2015
Edit Blog Post

Deze dag kent een vrij rustig veloop omdat ik pas moet werken om twaalf uur s'avonds. Ik ging dan beter de stad Mendoza kennen. Ging een city tour doen door Mendoza met de toeristische bus. Deze stopten bij de voornaamste plaatsen in Mendoza. Tijdens de rit nam ik een kijkje in het "el serpentario" een plaats waar men veel slangen kan vinden. Ze hebben daar ook een van de grootste boa ter wereld. Vervolgens ging ik naar de Sealife Mendoza ook dit was de moeite. Daarna ging de bus naar Parque San MArtin. Dit park is een echte aanrader voor iedereen die Mendoza wil bezoeken. Het is een immens groot park met:vellodroom, theater, zoo,... Wat ook heel mooi is dat Andes bergen achter het park begint wat mooie beelden geeft. Na de busrit begon het stagewerk. De hele avond achter de receptie staan maar dit doe ik met volle plezier!

Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.023s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0589s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb