Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 14th 2015
Published: March 17th 2015
Edit Blog Post

Deze dag ging heel wat moeilijker. In de voormiddag stond ik aan de receptie van het hostel dit ging vrij vlot. Ik heb enkelen gasten ingecheckt en sommigen uitgecheckt. In de namiddag stond ik in het reisbureau om mijn samenvatting van hotels af te maken dit ging minder goed want moesten met google drive worden gemaakt. Ik had daar nooit mee gewerkt dus dit had wel een korte aanpassing nodig. Ik kon het werk op het einde van de dag afmaken en zo kon ik de dag goed afsluiten. Dat deed ik al feestend we gingen met een paar fransen en Argentijnen naar de op een na gootste discotheek in Mendoza.

Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0427s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb