72 diena. Purmamarka ir Tilcara

South America » Argentina » Jujuy » Purmamarca
February 15th 2013
Published: February 15th 2013

Papusryčiavę sėdom į Saros tėčio mašiną ir nuvažiavom į Tilcara, tai vienas turistinių miestų. Visų pirma turėjom užpilti kuro į mašiną nes jau visai nedaug likę, bet kolonėlėje jokio kuro nebėra, turėtų avežti šiandien apie 5 val. vakaro. Palikom automobilį mieste ir išėjom pasivaikščioti. Pirmiausia nuėjom iki autobusų terminalo, nes jau šianakt iš čia važiuosiu į Boliviją. Man tinkamiausias autobusas 3 nakties, tad laiko dar turim užtektinai. Tilcara visiškai turistinis miestas, centre vien kavinės, parduotuvės ir hosteliai. Porą valandų pasivaikščioję nutarėm grįžtį į Maimara, kuris daug jaukesnis už Tilcara. Papietavę nuėjom valandėlę pasėdėti prie upės, po naktinio lietaus joje vandens gerokai daugiau nei vakar. Po to važiuojam į kitą turistinį miestelį Pulmamarka. Čia turistų irgi nemažai, bet pats miestelis žymiai mažesnis ir jaukesnis nei Tilcara. Aplink iš visų pusių kalnai, o ir pats miestelis žinomas dėl šių kalnų kurie vadinami 7 spalvų kalnais. Pasivaikštom po spalvotus kalnus ir vėl grįžtam į Maimara. Čia šiektiek pabendravę einam miegoti, nes norisi pamiegoti prieš ilgą kelionę autobusu.

Tot: 0.069s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 30; dbt: 0.0435s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb