Ruta 40: San Carlos de Bariloche a Rio Mayo.. Middle of Nowhere..

Argentina's flag
South America » Argentina » Chubut » Esquel
November 29th 2010
Published: December 5th 2010

's Morgens opgepikt door Mario (Mc Rae, die zenne gas wel wist staan), onze gids voor de komende dagen.. vandaag +-800 km.. grootste deel nog verharde weg.. Voor de rest: meren, bergen,regen, zon, bossen.. en eindeloze rechte wegen, parallel met de besneeuwde Andes en Chileense grens, in de Patagonische steppe aan het einde van de rit.
N stuk afgesneden door het nationaal park Los Alerces.. Prachtig uitzicht en schitterende landschappen..
Tegen het einde van de rit was t tijd voor serieus schele zever..

Rio Mayo is Patagonisch 'dorpje', eigenlijk 5 straten en n hotel. fris windje en geen kat op straat.. alleen de tumbleweed missen we nog..
In ons hotel 'El viejo Covadonga' ligt de nadruk vooral op viejo (=oud), n jaren 40 decor met koud bier ;-).. Net voorzonsondergang viel de elektriciteit uit.. het verhaal deed de ronde dat er in het dorp een kamion tegen een electriciteitspaal was geknald.. Omdat we wisten dat dat hier niet snel gefixt zou zijn, is iedereen maar zijn pitslamp gaan halen. Avondeten werd een gezellige candle light dinner.

Tot: 0.097s; Tpl: 0.014s; cc: 13; qc: 56; dbt: 0.0608s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb