40 diena. Pirmas hostelis

South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
January 6th 2013
Published: January 7th 2013

Po audros naktį išaušo gražus rytas, bet vos tik išėję į miestą pamatėm kiek žalos pridarė ši vėtra. Išvartyti ir aplaužyti ne tik medžiai, bet ir metaliniai stulpai, žmonės bando nusiimti ant mašinų užkritusias medžių šakas. Iškart iš ryto nuėjau į uostą nusipirkti bielieto, bet pamiršau pasą, tad reik ateiti dar kartą. Su Noel ir jos vaikinu Sebastianu, pavaikštinėjom po miestelį. Šis miestelis Colonia del Sacramento įrašytas į UNESCO. Šis miestas išskirtinis tuo, kad ilgą laiką priklausė Portugalijai, o ne kaip didesnė dalis Urugvajaus, Ispanijai. Tad šia vienintelis miestas kuriame yra portugališko paveldo, seni spalvoti namai bei gatvelės. Papietauti užsukom į smagiai atrodančią kavinę, vieta tikrai labai smagi, bet brangoka. Pusdienis greitai prabėgo ir atėjo laikas sėsti į keltą ir plaukti į Buenos Aires. Bilietas irgi nepigus, bet pasirodo nusipirkau greitąjį keltą, tad plaukimas užtruko vos daugiau nei valandą, o ne 4 kaip tikėjausi. Vos iš plaukus iš Urugvajaus uosto, tolumoje pradėjo matytis Buenos Airių dangoraižiai, o netrukus horizonte kiek akys mato tiek dangoraižiai. Ištoli matyti, kad miestas įspūdingai didelis. Atplaukęs šiektiek nustembu, nes tikėjausi, kad atplauksiu į pagrindinį terminalą, bet išėjęs iš kelto atsiduriu paprastoj gatvėje. Nueinu iki didesnės gatvės, ten susirandu internetą, per internetą randu netoli esantį hostelį ir keliauju jo link. Hostelis paprastas, bet labai spalvingas ir visai jaukus, žmonės taip pat draugiški. Dauguma čia sutiktų gyventojų 0 brazilai išskyrus vokietį ir australą. Vakare išeinam su visa draugiška kompaniją į pubą.... bent jau aš ir dar keli bendraminčiai taip galvojom, bet atsidūrėm naktiniam klube, kur pavakgėm nepigią, bet sočią vakarienę. Po vakarienės personalas surinko stalus ir prasidėjo šokiai. Šiek tiek neįprasta, bet čia naktinis gyvenimas prasideda tik 2 valandą nakties. Šiek tiek nejaukiai jautėmės su šortais klube, o vokietis išvis su pliažinėm tapkėm atėjo, tad jam dar nesmagiau. Visi nutarėm vakarą praleisti bare. bent jau šitoj miesto daly daugiau klubų nri barų, bet netrukus suradom bariuką, kuriame ir praleidom likusį vakarą. Grįžę į hostelį dar gal penkiese pasėdėjom, kol galų gale apie 6 ryto nuėjom miegot.

Tot: 0.046s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 22; dbt: 0.0257s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb