Finally; Argentina

South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
April 13th 2011
Published: April 13th 2011

De afgelopen periode hebben we wat technische problemen gehad, daardoor lopen we inmiddels drie landen achter, we zijn namelijk in Bolivia en het blog wat je nu gaat lezen gaat over Argentiniƫ, zo'n anderhalve maand geleden.. Dus wat weten Anka en ik zich te herinneren aan dit ontzettende grote land?... Maxima onze geliefde prinses, Argentijnse steak, Tango, wereldkampioenschappen wielrennen wa... Read Full Entry

Photos are below

Riverplate stadionRiverplate stadion
Riverplate stadion

Speciaal voor papa!!
Buenos AiresBuenos Aires
Buenos Aires

deze bloem gaat dicht als het avond is

14th April 2011

Hello
Hey guys looks like you are having the time of your lifes in South America. Really miss that place. Just want to say your photos are amazing. love the butterfly on hand picture. Stay safe and happy travels.
14th April 2011

Lucky youuuuu! Zooo een mooie foto's! Geniet!!!!
15th April 2011

hoihoi!
ha beiden! Wat fijn om weer van jullie te horen! Long time no blogsss! Maar nu valt wel te lezen dat jullie altijd nog prima vermaken en staan nog lachtend op de foto's in mooie gebieden dus alles is goed met jullie! hier ook alles prima. Dagen met lekker weer zijn weer gekomen in ons landje en daar genieten we volop van! Lekker buiten spelen en paps & mams deels waakzaam over de kroost maar ook genietend van de zon op de bank! Rene gaat binnenkort weer de beekloop doen met John en nog iemand die je niet kent. Ook de fiets is weer uit de schuur gehaald dus sporty alom! ;) Ook hadden we recent nog feest want Julian is drie geworden! Dat moest natuurlijk een stoer en gezellig feestweekend worden voor onze jongen! Kwamen jullie van de zomer nog eens terug naar NL of wat zijn de plannen? In ieder geval veel plezier en doe nou toch eens voorzichtig met die fotocamera! groetjes van Rene, Jolanda, Julian en Sander.
15th April 2011

Mooi mooi mooi, en ja zo kennen we drieske!!!
25th July 2011

nice story
hey leuk verhaal en heel leuke foto's hebben jullie mijn vriendin en ik maken in 2012 een jaartrip naar centraal en zuid amerika maar zuid argentiniƫ ligt niet op de route Cordoba zou het meest zuidelijke punt zijn Maar het zuiden ziet er zo veelbelovend uit... En jullie birdnerds maken het af ;) grtz and happy travels Inge

Tot: 0.179s; Tpl: 0.01s; cc: 16; qc: 91; dbt: 0.0947s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb