Heerlijke pie als lunch

Meren, bergen en fjorden: Wanaka - Rob Roy gletsjer - Queenstown - Milford Sound

April 23rd 2017
Als we ‘s ochtends wakker worden is het schitterend weer, wel een beetje koud. We ontbijten voor onze Jucy en kijken uit over Lake Hawea. In een klein halfuur rijden we Wanaka binnen, een populaire plaats bij veel (jonge) Nieuw-Zeelandgangers, omdat je in de omgeving veel activiteiten kan doen, zoals bungee-jumpen. Je merkt dat hier een andere sfeer hangt, er zijn veel cafeetjes en winkls. De pl ... read more
Oceania » New Zealand » South Island » Fiordland National Park » Te Anau

New Zealand Flag The Polynesian Maori reached New Zealand in about A.D. 800. In 1840, their chieftains entered into a compact with Britain, the Treaty of Waitangi, in which they ceded sovereignty to Queen Victoria while retaining territorial rights. In that same year... ... read more
Tot: 0.109s; Tpl: 0.007s; cc: 9; qc: 34; dbt: 0.0531s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb