Iguaçu vandfald

Her ses hvordan strømmende lava i tidernes morgen dannede afsatser som vandet løber ud over i dag. Neders ses en båd, som rent faktisk sejlede ind i vandfaldet.
Regnvejr, vandfald og vandkraftværk

March 14th 2007
Hej allesammen Sæt jer godt tilrette, for denne mail er meget meget lang og der er mange billeder. Så er nedtællingen til de sidste uger startet, og jeg glæder mig til at komme hjem til Danmark, hvor jeg har hørt at foråret er startet. I min sidste mail skrev jeg om Chile. Efter besøget der rejste jeg videre mod øst i Argentina. Første stop på den tur var San Luis. Selve byen var ikke ... read more
South America » Argentina

Argentine Flag Following independence from Spain in 1816, Argentina experienced periods of internal political conflict between conservatives and liberals and between civilian and military factions. After World War II, a long period of Peronist authoritarian rule an... ... read more
Tot: 0.016s; Tpl: 0.003s; cc: 5; qc: 4; dbt: 0.0043s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb