Pranie.

Schnie tu z siłą wodospadu i prędkością japońskiego shinkansena. W przeciwieństwie do Malezji i Tajlandii, gdzie wilgotność powietrza jest duzo większa. Jest bardzo dużo pralni a i prawie każdy z hoteli oferuje usługę prania. Można jednak spokojnie prac ręcznie i mieć pewność, ze onuce nie zgnija przez dobę oczekiwania na słońce na balkonie. A tak zdarza się w innych krajach Azji.
Dzień 8 i 9. Indonezja jakiej nie znaliśmy.

September 24th 2017
Naprawdę chcieliśmy wejść na Mt. Batur. Naprawdę. Nawet biorąc pod uwagę fakt, że szlaki trekkingowe oddalone są o ok 10 km od nieszczęsnego, wzbierającego Mt Agung. Do końca negocjowaliśmy warunki z lokalnym przewodnikiem. Oczarowani tym, co zobaczyliśmy na Bromo i Ijen, byliśmy przygotowani na kolejną pobudkę o 2.00 w nocy i 3 godzinny marsz w górę na wschód słońca, bo wsch ... read more
Asia » Indonesia » Bali » Sanur

Indonesian Flag The Dutch began to colonize Indonesia in the early 17th century; the islands were occupied by Japan from 1942 to 1945. Indonesia declared its independence after Japan's surrender, but it required four years of intermittent negotiations, recurring hos... ... read more
Tot: 0.121s; Tpl: 0.004s; cc: 10; qc: 38; dbt: 0.0641s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb