019 - Uitzicht vanaf parkeerplaats

Shanghai en Nieuw-Zeeland Noordereiland Part I: The Coromandel - Waitomo 019 - Uitzicht vanaf parkeerplaats

Shanghai en Nieuw-Zeeland Noordereiland Part I: The Coromandel - Waitomo

April 9th 2017
Wie bijna gratis wil vliegen moet een beetje afzien, dus om vier uur gaat de wekker al en om vijf uur zetten we koers naar Schiphol. Na de formaliteiten zitten we al snel aan boord van de A319 van Swiss. De vlucht naar Zurich duurt iets meer dan een uur en we krijgen een broodje en drinken. We hebben een ruime overstap van 4.5 uur. Daar komt nog eens twee uur vertraging bij. Dat is niet heel erg, ... read more
Oceania » New Zealand » North Island » Waitomo

New Zealand Flag The Polynesian Maori reached New Zealand in about A.D. 800. In 1840, their chieftains entered into a compact with Britain, the Treaty of Waitangi, in which they ceded sovereignty to Queen Victoria while retaining territorial rights. In that same year... ... read more
Tot: 0.015s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.0051s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1020.4kb