Bogo,  Farø-bruggen tussen eilanden Seeland en Falster.

Bogo, Farø-bruggen tussen eilanden Seeland en Falster.

Motorhome reis naar Lapland - dag 2

May 30th 2014
0530 Vrijdag – Faro– 68km N54 57 02 E011 58 60 Wij zijn in het land van' Borgen' . Kijken uit naar Katrine, Kasper, Birgit, en anderen. Ook naar die van de Killing, Millenium en Wallander. Nog niemand gezien. Blijven toch volhouden. Vandaag al een snipperdag. Deze voormiddag de ferry van Puttgarden naar Rodby. Ging vlot. 112 Euro voor 40 km. We zijn gestopt voor de middag op ee ... read more
Europe » Denmark » Region Sjælland » Roskilde

Danish Flag Once the seat of Viking raiders and later a major north European power, Denmark has evolved into a modern, prosperous nation that is participating in the general political and economic integration of Europe. It joined NATO in 1949 and the EEC (now th... ... read more
Tot: 0.031s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 10; dbt: 0.0096s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb