Risso's delfin

En lille flok af denne delfin mødte vi ikke så langt fra havnen. Den kendes på de mange striber og pletter på huden.
”Del Monte Pines”, Monterey, Californien, lørdag den 1. oktober 2016.

October 1st 2016
Vækkeuret ringede kvarter i syv, op for at ringe til hvaltursarrangørerne, der kunne fortælle os, at det lige nu ikke så ud til at turen kl. 8 ville blive aflyst. Hurtig morgenmad (ingen kaffe, for det kunne vi først få halv otte, men en kvart muffin fik vi da med som proviant) og så ned på havnen, parkere bilen og hen til båden. Solen skinnede fra en skyfri himmel, ingen tegn på havgus ... read more
North America » United States » California » Monterey

American Flag Britain's American colonies broke with the mother country in 1776 and were recognized as the new nation of the United States of America following the Treaty of Paris in 1783. During the 19th and 20th centuries, 37 new states were added to the origina... ... read more
Tot: 0.176s; Tpl: 0.004s; cc: 10; qc: 38; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb