13 Schitterend groen rond het meer

Inle Lake: een dolle treinrit, prachtig resort en mooie boottocht 13 Schitterend groen rond het meer

Inle Lake: een dolle treinrit, prachtig resort en mooie boottocht

September 24th 2016
De volgende dag worden we door het hotel naar het treinstation gebracht. Daar wordt voor ons een kaartje gekocht voor 900 Kyat, omgerekend 70 eurocent. Er zit zelfs een levensverzekering bij, waar die goed voor is weten we niet. We eten wat bij een klein restaurantje, waar je zelf je eten kan opscheppen. Zoveel je wilt voor 1000 Kyat (75 eurocent). Op het station is het een drukte van belang als d ... read more
Asia » Burma » Eastern Burma » Taunggyi

Burmese Flag Britain conquered Burma over a period of 62 years (1824-1886) and incorporated it into its Indian Empire. Burma was administered as a province of India until 1937 when it became a separate, self-governing colony; independence from the Commonwealth wa... ... read more
Tot: 0.109s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 33; dbt: 0.0521s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb