05 Wegwerkers

Het Shan Plateau: Over het platteland naar Pindaya en Aungban 05 Wegwerkers

Het Shan Plateau: Over het platteland naar Pindaya en Aungban

September 19th 2016
Vanochtend nemen we rond half zeven de taxi naar het vliegveld, wat 15 minuten verderop ligt. Inchecken gaat heel vlug en wordt op een laptop gedaan. We krijgen een boardingpass zonder stoel, het is vrij zitten aan boord. Vluchten maken vaak vanuit Yangon of Mandalay een circelroute en doen meerdere stops onderweg. Of je naar je eindbestemming geen of zelfs twee stops hebt maakt niets uit voor de ... read more
Asia » Burma » Eastern Burma » Pindaya

Burmese Flag Britain conquered Burma over a period of 62 years (1824-1886) and incorporated it into its Indian Empire. Burma was administered as a province of India until 1937 when it became a separate, self-governing colony; independence from the Commonwealth wa... ... read more
Tot: 0.102s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 32; dbt: 0.0461s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb