Tafelen in het kasteel.

In dit vertrek wachtten de gasten om op bezoek te komen bij de koningin.
Dag 11: Christine jarig, Stirling Castle en geen Wallace Monument.

September 29th 2015
Chris is jarig! Hiep hiep hoera!!! 27 levensjaren! Wens haar (als je het nog niet gedaan hebt) een gelukkige verjaardag! Onze dag begon, na het opstaan in de mist en ontbijten, bij het Wallace Monument. We wandelden wat rond in de souvenirsshop en we kochten wat souvenirs. Waaronder eentje voor mijn lief! Toen we de inkomprijs van het Wallace Monument zagen, besloten we verder te gaan naar ... read more
Europe » United Kingdom » Scotland

British Flag Great Britain, the dominant industrial and maritime power of the 19th century, played a leading role in developing parliamentary democracy and in advancing literature and science. At its zenith, the British Empire stretched over one-fourth of the ear... ... read more
Tot: 0.275s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 31; dbt: 0.0492s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb