Toch terug zon! Skye weet niet wat voor weer het gaat geven!

Dag 6: Skye: Mooie uitzichten, lekker eten, veel wind en bruine kroegen.

September 24th 2015
Vanochtend stonden we vroeg op om op tijd te vertrekken richting Skye. Het was een lange rit met een tussenstop aan Eilean Donan Castle en enkele mooie uitzichten in Skye. We werden vandaag begroet door typisch Schots weer en dat ging zo heel de dag door (veel wind, wisselend harde buien en af en toe zon). Het wisselende weer werd harder naarmate we Skye naderden. Aangekomen besloten we om naar ... read more
Europe » United Kingdom » Scotland

British Flag Great Britain, the dominant industrial and maritime power of the 19th century, played a leading role in developing parliamentary democracy and in advancing literature and science. At its zenith, the British Empire stretched over one-fourth of the ear... ... read more
Tot: 0.246s; Tpl: 0.004s; cc: 7; qc: 31; dbt: 0.0579s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb